jeg leder efter den funktion i adwords hvor man kan styre om ens kampagner skal vises løbende hen over dagen eller hele budgettet slal skydes af med det samme.
Jeg ved den funktion var der engang men nu kan jeg ikke finde den?
Du trykker på en kampagne til venstre, Trykker på Annonceindstillinger (ved siden af Annoncegrupper), Trykker på Avancerede Indstillinger nede i bunden, Under Planlægning trykker du på rediger i Annonceplanlægning.
Hvis du gerne vil se hvornår på dagen dine kunder førhen har købt, kan du finde det i Google Analytics. Under Tilpasset Rapportering ude til venstre kan du administrere dine rapporter.
Følg nedenstående:
1. Indstil først tidsintervallet i øverste højre hjørne gerne så lang tid så muligt 2. Tryk på + Opret ny brugerdefineret rapport 3. Under Målparametre trykker du på E-handel og trækker Transaktioner over i det blå felt 4. Under Dimensioner trykker du på Besøgende og trækker Tidspunkt på dagen over i det grønne felt 5. Tryk opret rapport
Hermed kan du finde ud af, hvornår på dagen du skal markedsfører dig - ved at se på hvornår kunderne er mest købelystige.
Lige et lille sidespring, men det vigtigt du vælger de rigtige tidspunkter
Jeg har lige prøvet at sætte det op og kan se der ikke er nogen der køber før kl 11 om formiddagen. Det er virkelig smart og et super værktøj du lige har givet mig.
Nu er det lettere at vide hvornår man skal have adwords kampagnerne aktive.
Tusind tak for hjælpen
mvh
Morten
entreprenørmaskiner til salg - www.industribasen.dk/byggeri