Hej. Jeg læser lige nu til markedsføringsøkonom, og vi har lige afsluttet et større projekt hvor vi skulle være eventkoordinatorer og planlæggere til HK's åbningskongres. HK var super imponerede over det videomateriale jeg havde lavet og vil gerne have at jeg laver mere. Men hvad skal jeg tage for det? Min lærer foreslog selv lidt under 500kr. eks. moms, men personligt synes jeg det virker ret højt sat når jeg ikke har nogen uddannelse indenfor medie-halløj. (Dog kan jeg godt finde ud af det). Dertil vil jeg gerne høre mht. betaling. Det smarteste ville være hvis jeg kørte det b2b. Men hvordan? jeg har ikke etableret virksomhed, så skal jeg registrere mig et sted? Jeg forventer ikke at tjene over 50.000 kr. nej, så moms-registrereing er vel ikke nødvendigt på nuværende tidspunkt. Lige de 2 ting, og hvis folk så eventuelt har nogle råd ville jeg blive glad :) |
Det eneste jeg ved om den nye opgave er at ham jeg talte med skal holde et arrangement for ca. 200 lægesekretærer og vil gerne have noget lign.
I kan se her det jeg lavede: http://lmp.lynxmedia.dk/HK/Kongres_2009/Film_fra_aabningen/export_popup?serverinfo=1257748810455614174&skin=HK2009/HK2009&object=HK/Kongres_2009/Film_fra_aabningen&mode=event&isMac=false#
(dog har jeg kun lavet det der foregik på Rigshospitalet)