Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejdspartner

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har længe gået og tænkt på at begynde at eksportere varer til og fra Polen.

Efter at Polen for nogle år siden kom med i EU blomstrer Polen som aldrig før.

Jeg har været i Landet nogle gange nu, og har lagt mærke til at Polen langt fra har de varer vi har her i Danmark.

Jeg har en masse ideér til hvad der kunne være interessant.

Håber at finde en samarbejdspartner til dette.

M.v.h

Patrick

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 12:16

Hej,

Jeg ved at der sidder mindst et par aminoer i Polen og den ene er meget beskæftiget med salg af fysiske varer i fysiske butikker og på web i Polen, så forhåbentligt dukker han op af sig selv i tråden her. Desværre er det længe siden, at jeg har været aktiv selv herinde og derfor erindrer jeg heller ikke hans navn. Ellers havde jeg naturligvis blot givet dig det.

Held og lykke med det.

Flemming

Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:18

Hej Flemming.

Tusind tak for hjælpen og svaret :-).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:20

Hej Patrick!

Du skriver du har været i Polen nogle gange, så går jeg ud fra du har nogle kontakter der nede.

Jeg har en forretning, hvor jeg mangler en person som vil tage sog af Polen som sit område, der er mulighed for en månedsløn på over 40.000 dkr om måneden, for et arbejde du kun gør en gang.

Prøv at se informationerne på min profil, lad mig høre om det er noget for dig.

mvh.

Finn Holm

Tilmeldt 9. Nov 09
Skrevet kl. 23:31

Jeg søger som sagt en forbindelse/samarbejdspartner til at starte op i polen med eks/og import.

Jeg har været i Polen en del gange nu og har kigget meget på produkter som vi har her i Danmark som sukke være interessant at Eksportere til Polen.

Det kunne være rigtig spændende hvis der var en med kendskab til papirarbejde der ville kontakte mig så vi sammen kan springe ud i dette eventyr, for markedet er rigtig stort derover.

M.v.h

Patrick

Tilmeldt 9. Nov 09
Skrevet kl. 13:26

Så har jeg fået den første kontakt i polen der vil være med til at eksportere fra danmark til polen.

jeg søger en dansk samarbejdspartner/sparring der kunne tænke sig at være med til dette eventur, det er et rigtig stort marked dernede der bare ligger uberørt hen.

Så skynd dig at kontakte mig.

mvh

patrick

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 13:35

Hej Patrick,

Det ligger nok ikke helt uberørt hen, men der er da ganske givet nogen muligheder dernede. ;)

Jeg er kommet i tanke om navnet på den person, som muligvis kan hjælpe dig. Jeg ved ikke noget om ham, andet end at han også har rimeligt meget med Polen at gøre. Søg på Amino-brugeren Beerfingers

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 9. Nov 09
Skrevet kl. 13:44

Hej Flemming

Tusind tak for hjælpen.

Du lyder selv som en iværksætter, hvad laver du ??

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 14:26

Hej Patrick

Du må nok definere lidt nærmere hvad det er du vil sælge/købe i polen. Hvis du vil sælge til Polen, og det er professionelt lagt an mv. så er ambassaden en særdeles god hjælp.

I de dansk polske handelskamre sidder der mange dygtige folk, men det kræver en seriøs forberedelse at gå ind i Polen. Polen har et snørklet juridisk klima og en speciel mentalitet. Hvis du forbereder dig ordentligt så kan det Polske marked være utrolig profitabelt, men mange går død i det.

MVH jens

Fra Danmark, Polen
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:33

Hej Patrick

Jeg arbejder som konsulent for danske virksomheder i Polen. Jeg taler og skriver 100% polsk. Du er velkommen til at kontakte mig. Se min hjemmeside for kontaktinfo www.dk-pl.com

mvh

Radek Busiuk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)