Overvvejer at købe gammelt domæne ..
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
En af de store firmaer i min branche, er gået konkurs for et par måneder siden. Deres domæne er nu ledigt.
Domænet har en masse links der peger på domænet. Er det godt eller skidt at købe det og lave en 301 mod mit domæne ?
Svar
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Jeg er 99 % på, at hvis du laver en ordentlig redirect, så giver det godt :)
Men der er nok heller en seo-ekspert som må bekræfte det..
Svar
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Rigtig godt at vide jeg er selv ved og ville gøre det samme.
Svar
Tilmeldt 27. Apr 07
sponsorplay
Fra
MobilTjek
Skrevet
09-11-2009 kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Ingen værdi SEO mæssigt, men er der trafik til domænet, så får du jo gratis besøgende
Svar
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Svar
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
hr. jensen
Skrevet
09-11-2009 kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Som Nicolaj siger giver det ingen SEO værdi.. For nogle år siden havde det stor værdi, men google har fikset det så, der ingen anden værdi er end de ekstra besøgende. Er det et got domæne fra en konkurrent , kan det dog give mange relevante besøgende.
Svar
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Det var en af de største firmaer i København i den branche. Så jeg tager gerne imod i receptionen
Svar