Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leje Konsulenter ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra glostrup
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

I forbindels med vi ligger i forhandlinger som leverandør af et produkt der kræver besøg ca hver 3 måned  kunne jeg godt tænke mig at anvende lejekonsulenter.

Det drejer sig om ca 300 besøgssteder er der nogen der kender et firma der lejer servicekonsulenter ud?? Det er ikke noget med salg at gøre der er rent servicebesøg for udskiftning langsomt sælgende vare.

Birkelev

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:53

Hvilke kompetencer skal konsulenterne have?
Skal de kunne skifte en pære eller skille en raket ad og samle den igen?

Umiddelbart ville jeg tro, du kunne finde nogen via et vikarbureau.
Hvis du kunne fordele besøgene nogenlunde jævnt ud over tiden, vil det være billigst for dig at ansætte selv.
Hvis det er meget simple opgaver, kunne du måske indgå et partnerskab med et kurerfirma eller andre, der alligevel triller rundt på vejene.

mvh Hans

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 22:59

Alt efter hvilke færdigheder konsulenterne skal have kan jeg evt hjælpe dig. Jeg har et team af "viceværter" som køre service på udlejningsejendomme. De kunne godt lave disse services for meget billige penge.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:12

Hej Birkelev

Billig Pakkepost har aftaler om afhentning og aflevering af produkter.

Hvis der ikke er tale om den store raketvidenskab, er det sikkert muligt at uddannelse chaufførerne at foretage udskiftningen, .

Største fordel er ganske givet, at administrationen og systemerne allerede er skruet sammen til at kunne håndtere denne type opgaver.

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)