Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2B virksomhed søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Er der nogen Aminoer der driver virksomhed med speciale med i salg til virksomhedernes ansatte?

Ligesom man mange steder ser slik eller andre ting der sælges i receptionen, eksempelvis.

Produktet her er dog helt anerledes. Det er 10 forskellige vegetabilske olier i 100ml flasker, og olierne er af højeste kvalitet. Senere kan sortiment udvides med hjemmelavede håndsæber i premium kvalitet eller andre unikke kosmetiske produkter der sælger.

Der er mange, især kvinder, der køber disse produkter i helseforretninger, og helsesegmentet er et af de segmenter der har trodset krisen.

Kontakt ønskes derfor med virksomhed der allerede foretager denne type salg eller er villig til at gøre en indsats for at etablere salget og prøve idéen af.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 17:43

Slet ingen der kender nogen der driver den slags virksomhed?

Alternativt kunne det jo være man skulle lave en virksomhed der direkte søger efter kontaktpersoner (ansatte i virksomheder) der ønsker at få provision af salg der foretages efter de har fået accept på opstilling af display med produkter.

Måske det kunne afføde et nyt Networking Partner concept, hvor ansatte i en virksomhed anbefaler varen til ansatte i andre virksomheder og derved tjener på det.. der er jo altid nogen der kendeer nogen :-)

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 18:58

Hej

Smid lige en PB.

Mvh Nicolai

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 20:57

Hej

Jeg arbejder for www.firmafordele.dk som er en ekstern personaleklub for medarbejderne i danske virksomheder. Måske du kan lave en aftale med Kim som ejer firmaet og komme med i nyhedsmailen.

Du kan fange ham på 2828 2922 eller ka@firmafordele.dk

Mvh Lars

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:04

Tak for jeres svar.

Nicolai, jeg har forsøgt at sende dig en PB, men ved ikke om du har fået den.

Lars, Jeg kigger lidt nærmere på konceptet, men kan se en virksomhed skal betale for at personalet kan gøre brug af tilbudene og det kan jo begrænse lidt. Men jeg kontakter dem I løbet af næste uge og ser om de har nogle aktiviteter der kan kobles sammen med mine ideer.

Tak for info.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:18

Hej,

Send venligst en forespørgsel til denne mail: hp.marketing@live.dk og du vil få en pris og alt info omkring din henvendelse.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)