Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu en crowdsourcing!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Sidder tit og kigger på nettet omkring hvad der rør sig, læser magasiner omkring nye trends og spændende ting.

Faldt over et sjovt og fedt koncept, som jeg godt kunne tænke mig at prøve kræfter med.

http://www.infectious.com/

Konceptet skal være det samme som ovenstående link.. Jeg kunne godt tænke mig og hører jer om i tror at det der bliver solgt, sælger godt?

Konceptet vil også være globalt!

Mvh

Kenn

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:08

Det er sgu' lidt svært at sige. Prøv at kontakte dem, og hør om de sælger godt og hvilke produkter de sælger mest af (*host*udgiv dig evt. for at være en interesseret journalist, sælger _Whatever*host*).

Om det kan blive en succes afhænger i høj grad af hvordan du griber det an og hvor meget arbejde du vælger at lægge i det.
Men den rette webshop og den rette reklame kan man jo sælge sand i Sahara....

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 12:13

Har faktisk skrevet til dem, da jeg skriver en opgave lige nu omkring det med at folk køber en Ipod soer den mest solgte i verden og ser prøver at personalisere det..

Men de svarer sgu ikke!

Med hensyn til arbejde og webshoppen, så vil jeg ligge virkelig mange timer i det, da jeg synes at det er et utrolig spændende projekt men da det ikke er mine penge der skal investeres, så vil jeg heller ikke bare smide 100.000 kr. ud af vinduet efter ½ år..

Webshoppen vil blive på samme måde som deres!

Ville du have mulighed for at skrive til dem og hører hvad de sælger mest af og hvor meget? :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 15:31

KennM:

Hej med jer,

Sidder tit og kigger på nettet omkring hvad der rør sig, læser magasiner omkring nye trends og spændende ting.

Faldt over et sjovt og fedt koncept, som jeg godt kunne tænke mig at prøve kræfter med.

http://www.infectious.com/

Konceptet skal være det samme som ovenstående link.. Jeg kunne godt tænke mig og hører jer om i tror at det der bliver solgt, sælger godt?

Konceptet vil også være globalt!

Mvh

Kenn

Andre der har en kommentar og om det kunne blive godt?

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 17:46

Jeg er slet ikke ekspert og har ikke undersøgt det. Men jeg tror godt det kunne bliver vældig populært i danmark med den rette markedsføring. Der skal bare fokuseres på det behov produkterne opfylder (gør computeren mindre mainstream og mere personlig.. Viser noget om hvordan personen er og sådan). Jeg ser flere og flere der bruger et case til deres macbook så den er fx. blå eller lyserød i stedet. Jeg personligt kan jeg godt lide at min macbook pro ikke har den sorte glas-ramme om skærmen (valgte mat skærm da jeg bestilte den), da min bærbar så ikke ligner alle andres.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 18:54

Ja det er metopet som produkterne tilbyder en.. Synes faktisk det er lidt sjovt at man køber noget som næsten alle har og så vil personalisere det :) Har selv en Iphone og vil sgu gerne have at den ikke are ligner alles!

Men ville det være en fejl at gøre den global, altså engelsksproget og sende til alle lande?

Mvh

Kenn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)