Jeg siger heller ikke at hotmail ikke er for danske brugere, jeg siger jo netop at TDC freemail IKKE er for andre end danskere og dermed burde foretrækkes (efter min mening)
Tjaaa Hotmail er den foretrukne, da der automatisk følger en msn med. Ingen ydeligere bøvl... Så unge mm vælger altid Hotmail.
Hvor der kommer mest spam fra skal jeg ikke gøre mig klog på, men det meste af det jeg får er fra hotmail adresser. Den kan også vendes en gang så jeg udtaler at de fleste af de mails jeg får fra hotmail adresser er spam...
Okay så får du ik mange mails fra kunder (hvis disse er B2B så er der jo en logisk forklaring) eller venner?
Mht. ældre brugere der skulle føle sig mere hjemme i webmail på dansk og derfor vælger hotmail... nixen, den tror jeg ikke på for de fleste danske mail og internet-udbydere har da webmail på dansk, og er man i den generation vil man vel føle sig mere tryg ved en dansk udbyder der kan levere det samme. (det er ihvert fald sådan jeg tænker om det).
Tjaa det kunne jo os være Jubiimail, mail, sol eller nogle af de andre danske udbyddere... Men tag udgangs punkt i mit tidligere eksempel, Thomas på 50 år. Da han for et par år siden skulle have en mail, hjalp hans søn ham. Derfor blev det Hotmail. Den har han nu brugt i en årrække og føler sig 100% sikker i. Derfor er det vel meget naturligt at han evt oprette en ny hotmail, som firmamail, da han kender den ud og ind, og selv kan klare problemstillingerne.
Hvis du kigger på dem, som bruger hotmail, gmail, jubiimail, sol, ofir, freemail what ever som firmamail, så er det jo typisk personer af lidt ældre årgang. Det er jo ik Martin på 21 år der gør det, for han ved jo godt hvordan de andre systemer fungere.