Hej Amino'er Jeg synes ofte man ser håbefulde iværksættere og småfirmaer oplyse mailadresser som ligger hos f.eks. hotmail, gmail, yahoo, jubii osv. På mig virker en sådan mailadresse useriøs, og jeg bliver automatisk tilbageholdende i forhold til at have noget at gøre med dem - uanset om det er køb eller salg. En anden lignende ting jeg har svært ved at forstå er at man noge gange kan se småfirmaer oplyse en hjemmesideadresse som f.eks. www.minvirksomhed.dk og samtidig en mailadresse som f.eks. @post7.tele.dk eller ovenikøbet måske en jubiimail. Er det bare mig der er for kritisk og snæversynet, eller har i andre det på samme måde ? |
Hej Kim
Kim Thranborg:Er det bare mig der er for kritisk og snæversynet, eller har i andre det på samme måde ?
Nej det syntes jeg ikke. jeg giver dig ret og problemet må næsten skyldes den myte om man ikke kan flyttes sin mail til en ny for så mister man og hvad med alle dem som bruge min gamle mail.
Dette lyser klart af uvidenhed da der jo slet ingen risiko ved at lave sig en mail til firmaet, med mindre man har en udbyder som er klamphugger!
/allan