Jeg har nogle tomme domæner og overvejer at lave mit eget linkkatalog. Jeg kan se at mange af de danske linkkataloger ligner hinanden meget. Findes der et færdigt linkkatalog, som man bare kan smide på sit domæne, enten gratis eller meget billigt?
Jeg har også både linkkatalog med eSyndicat og Indexscript, også her med en gratis version 1.6 af eSyndicate.
Det mest simple er helt klart Indexscript linkkataloget, men der er efterhånden en hel del templates til begge, så mon ikke du også kan finde et der passer dig.
Ellers benytter mange også en wordpress med linkkatalog plugin.
Jeg ville nok benytte en wordpress med linkkatalog plugin i dag.
Hvis du kan finde ud af at sætte det op, så ville det være mit 1. valg.
Ellers er indeksscript altså nemt at gå til, så kan også anbefales, men er ikke lige så flot udført som en Wordpress jo, også er det jo nemmere at tilføje nogle reklamer og bannere i wordpress senere, hvis det er planen.
Det var egentligt ikke min plan at have reklamer på. Jeg vil finde nogle af de sider der tilbyder linkbytte og så skal de linke til en af mine mobilsider og jeg linker til dem via kataloget. Men rent SEO mæssigt, så er det ligegyldigt hvilken løsning jeg vælger eller?