Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SVU (Statens voksen uddannelse) støtte, hvordan?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 15. Mar 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære brugere

Jeg er i fuld gang med et nyt kursuskoncept og det bliver rigtig godt :)

Jeg er støt på SVU (Statens voksen uddannelse) støtte. I den forbindelse vil jeg meget gerne i kontakt med en der kender noget reglerne og de rent praktiske administrative ting i forhold til SVU.

Jeg skal selvfølgelig nok uddybe mere hvilke spørgsmål jeg har. Jeg vil bare gerne bruge lidt bedre tid med den rette.

Er der nogle der vil hjælpe?

Fortsat god dag

Mvh

Christoffer 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 14:13

Hej Christoffer

SVU er meget attraktivt, og derfor er der også en del lovgivning, der skal overholdes i forbindelse med brugen af Statens voksenuddannelsesstøtte.

Jeg har tidligere været uddannelseskonsulent hos EDUCTOR i Skanderborg, og de har i den grad styr på både lovgivning og muligheder. Du kan med fordel tage fat i Tina Dyrgaard eller Anne Sophie Flørnæss fra EDUCTOR, som enten kan guide dig igennem mulighederne for et eventuelt samarbejde på området eller blot give dig lidt generel sparring og sende dig videre til den helt rigtige. De er eksperter på støtteområdet.

Inden du begynder at involvere dem eller andre eksperter og mulige samarbejdspartnere i dit projekt, bør du nærstudere svu.dk - så du får en forståelsesmæssig platform at spørge ud fra.

God vind med dit kursuskoncept.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Mar 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:07

Hej René

Mange tak for din hurtige feedback. Det er sgu en stor hjælp.

Jeg kontakter en af de to piger mandag. 

Fortsat god weekend og sig til hvis jeg en gang kan hjælpe dig med noget.

Mvh

Christoffer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)