Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opmærksomhed omkring Amino Freelancer - Design opgave

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Dette indlæg er blot for at gøre jer opmærksom på, min opgaveAmino Freelancer.

Da jeg har på fornemmelsen at ikke alle aminoer, som har talenterne og tiden, er opmærksom på de mange fantastiske opgaver, der kan findes på den nye dejlige Amino Freelancer - Giver jeg hermed min egen lille opgave (og AF) et bump.

Så hvis du ikke allerede har set muligheden for hurtige freelance opgaver, så kig ind.

For mig, er det første gang jeg udbyder en opgave igennem portalen og jeg er allerede positivt overrasket. I skrivende stund er der kommet tre bud på min opgave - alle fra tilsyneladende dygtige grafikere. Jeg glæder mig derfor utroligt meget til at skulle udvælge en "vinder". Så mangler du lidt ekstra omsætning - så husk nu Amino Freelancer!

Mvh.

Janus

P.S. To store thumbs up til alle hos Amino - Det er et super tiltag.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:00

Hej Janus

Tak for rosen, den er vi glade for.
Vi er snart færdige med en funktion der alerter alle relevante freelancere.
Men indtil da, så er der faktisk en funktion i Freelancer, hvor du kan invitere dem du syntes om, så det kan du jo starte med.

Dbh Martin

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 18:02

Martin Thorborg:

Hej Janus

Tak for rosen, den er vi glade for.
Vi er snart færdige med en funktion der alerter alle relevante freelancere.
Men indtil da, så er der faktisk en funktion i Freelancer, hvor du kan invitere dem du syntes om, så det kan du jo starte med.

Dbh Martin

Hej Martin,

Det var så lidt. 

Det var netop pga. funktionen med at man kunne invitere freelancere jeg skrev denne besked. Da jeg for første gang skulle oprette en annonce på AF, virkede det meget uoverskueligt at skulle sende invitationer ud til freelancere, som jeg ikke kender. Derfor valgte jeg at springe trinnet over og tænkte at det måtte jeg da kunne igen på et senere tidspunkt. Men det lader det ikke rigtig til - jeg kan ihvertfald ikke finde funktionen igen.

Så derfor lavede jeg hurtigt et indlæg om Amino Freelancer.

Mvh.

Janus

BTW: Det er første gang at jeg ser frem til at benytte en dansk grafiker. Jeg har tidligere benyttet tjenester som GAF, da jeg har syntes at danske leverandører har været for dyre. Det lader dog til at jeg denne gang kan få god valuta for mine penge.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:53

Det kan du faktisk godt. Gå ind i "Administrer opgaver/bud", tryk på opgaven og herefter på det lille "i" til højre for opgaven. Nu kan du invitere dem du mener kan hjælpe dig.

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)