Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse i Google Maps.....det driller!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Sidder og vil oprette min virksomhed i Google Maps. Ser jo pærelet ud, men.....så kommer feltet kategori: Jeg skriver og skriver, men lige meget hjælper det. Den vil bare ikke acceptere mine forslag, selvom jeg bruger de forslag Google selv kommer med. "Tjenester - Boligindretning"

Er der nogen af jer der har en løsning på problemet????

Nogen der selv har haft disse problemer?

Mvh Nanna

Tilmeldt 1. Nov 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:47

Jeg prøvede at lade være med at acceptere nogle af dens forslag og lave mit eget, så virkede det. Prøv at skrive "møbler" og lad være med at vælge andre forslag.

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 15:49

Det prøvede jeg også flere gange, men uden held. Prøvede alle mulige ord, som har med mit område at gøre. Jeg blev hele tiden bedt om at vælge et at de forslag Google kom med mens jeg skrev en kategori.

Gir' ikke opAngry

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:14

Google Maps opfører sig lidt underligt, sådan er det. Jeg gør bare hvad "den " siger. Dernæst er så udfyld så mange af boksene med info som du kan. Og skriv 2-3 søgeord i den boks, hvor du skriver dit firmanavn(selvom de siger i retningslinjerne at du ikke skal. Du bliver ikke straffet for det, og DER kan du ranke indenfor din branche )

Eksempel : Firmanavn : " Nannas : Boligindretning - Møbler - Lamper

Her der er min profil på Googlemaps, så kan du se hvordan det skal gøres. Jeg ranker helt i top på de fleste af mine søgeord :

http://maps.google.dk/maps/place?hl=da&um=1&ie=UTF-8&q=vicev%C3%A6rtsservice+k%C3%B8benhavn&fb=1&gl=dk&hq=vicev%C3%A6rtsservice&hnear=k%C3%B8benhavn&cid=15414270676640750722&ei=e1D3St3IOoTY-Qb6t4D6DQ&sa=X&oi=local_result&ct=result&resnum=1&ved=0CAoQnQIwAA

Og så forvent at Googlemaps skaber sig lidt. Sådan er det bare :)

God fornøjelse

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:51

For mig var løsningen også at ignorere de forslag den kom med, og skrive min egen kategori.
Det er en meget dårlig brugeroplevelse, men det er sikkert en bug. 

Fra København
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:24

Hejsa Nanna,

Se evt linket herunder for løsningen:

http://www.potter.dk/søgemaskineoptimering/kom-pa-side-1-pa-google-indenfor-48-timer.htm#comments

Bedste Hilsner,

Henrik

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 21:17

Hej igen I rare Aminoer.

Har forsøgt igen, men stadig uden held.

Lige meget hvad jeg skriver i diverse felter, bliver den ved med at skrive: "Ret venligst følgende fejl!

Vælg mindst 1 kategori, der matcher forslag, mens du skriver.

Har aldrig før haft så store problemer med noget så simpelt. Google Maps vil åbenbart ikke have mig registreret?

Hvis der er flere gode råd, lytter jeg gerne. Som tidligere nævnt, giver jeg ikke op!

:-) Nanna

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Skrevet kl. 21:59

Hej Nanna!

Fandt du løsningen? - Jeg har selv prøvet at nyoprette mig her i aften, og jeg har samme problem som dig. Så du står ikke alene Wink. Hvis det er lykkedes dig, hører jeg gerne hvad du gjorde

Mvh  Birger

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:06

Kan du ikke bare skrive hvad den beder dig om ? Den bad mig om at registrere mig på engelsk med " Cleaning ". Det gjorde jeg så, men pga at jeg havde mine søgeord i firmanavnet, som jeg sagde, kom jeg med på mappet med alt det jeg ønskede alligevel. Senere kunne jeg så registrere mig igen med rengøring

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 23:28

Forsøger virkelig at gøre hvad de beder mig om, men alligevel nytter det ikke. Når jeg trykker "godkend", "acceptér" eller hvad den knap nu hedder....bliver jeg atter bedt om at rette fejlen og "vælge mindst 1 kategori der matcher forslag, mens jeg skriver". Jeg fortsætter med at vælge en kategori der matcher forslag og sådan fortsætter det.

Har også prøvet at føje kategorier til i feltet Virksomhedsnavn.....men det hjælper heller ikke.

Håber virkelig der er en simpel løsning.

Endnu engang tak til alle jer der ihærdigt forsøger at hjælpe mig.

Godnat :-) Nanna

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)