Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spar en masse penge på Geographic Norway jakker SUPER TILBUD...

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er uden tvivl kopi varer da jakkerne ikke kan sælges til den pris på normal vis. Jeg har mødt én der sælger kopier af dette mærke med jakker til samme pris. Og det hører altså ikke til på et Amino forum.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

RLS:

Det er uden tvivl kopi varer da jakkerne ikke kan sælges til den pris på normal vis. Jeg har mødt én der sælger kopier af dette mærke med jakker til samme pris. Og det hører altså ikke til på et Amino forum.

Bygger du din begrundelse på, at det er kopi varer blot på grund af prisen?

Tilføjelse; Det er ikke mig der har givet dig én stjerne Smile

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

RLS:

Det er uden tvivl kopi varer da jakkerne ikke kan sælges til den pris på normal vis. Jeg har mødt én der sælger kopier af dette mærke med jakker til samme pris. Og det hører altså ikke til på et Amino forum.

Findes det mærke nogen steder reelt? Der er ingen officielle website, ingen officielle forhandler, ingen officielle RRP og en masse jakker til salg med en vejl pris på 4-5.000 kr, som sælges til 15-20% af "vejl pris"...

Men det kan nu sagtens lade sig gøre, da disse jakker max koster 2-300 kr at producere i Østen... Og når mærket er så "anonymt", som det er, så kan man jo blot sætte spørgsmålstegn ved vejledende priser og eksklusiviteten!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Herning
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Rikke Bækgaard:

http://www.geographicalnorway.com/

Artextyl er producenten....

Så begynder det at give mening, og så vil jeg tror at jeg næsten har ret i dette indlæg.

Og så har Fashion-Seller også helt ret. Jeg er i øvrigt heller aldrig stødt på dette mærke, i nogen af de butikker jeg har besøgt.

Jeg har set at SmartGuy havde dem på et tidspunkt i starten af året, men det var 2-3 dage efter at samme person havde "vundet" 3 auktioner á 20 jakker på samme dag. Så jeg gætter at der er en sammenhæng :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 02:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Haløjsa kære med Aminoer

 

Egentlig har jeg slet ikke lyst til at svare på indlæg vedr. GN Jakker, men jeg føler mig nærmest presset til det eftersom vi solgte disse jakker til Hr og Fru Danmark sidste sæson og jeg har nærmest følt mig som jaget vildt grundet vores tidlige vinter og kan da godt ærge mig lidt over vi har fravalgt privat salg :-)

Jeg vil godt med det samme sige at jeg INGEN personlig investering har i privat salg af disse jakker (i denne sæson)og jeg tror og håber at alle i Aminoer som har kontaktet mig over de seneste måneder vil bekræfte dette hvis det skulle komme til dette, endvidere vil jeg godt sige at med den mængde jakker "vi" solgte sidste sæson uden og absolut UDEN .... andet end 1 enkelt ombytter jakke ikke har haft nogen reklamationer på de jakker vi solgte, jeg ved med 110% sikkerhed at vores jakker kom fra Artextyl som er producenten af disse jakker i Frankrig.

Det var så lidt historie,

Jeg syntes det er dybt fortvivlende at et så ukendt mærke som dette allerede står sådan for skud, jeg skal ikke gøre mig til ekspert, men jeg kan fortælle Jer at jeg fik en jakke tilsendt fra Kina sidste sæson fra den såkaldte ”producent” for Artextyl, men for en i hel... det mindede jo hvilrkelig om 90ér kina kopi - I som har været med fra den gang ved hvad jeg mener....

Jeg modtog en jakke der tildels mindede om den ægte vare, men sytråden havde godt nok en sjov farve, jeg prøvede at ”hænge” mig selv i det ene ærme som jeg kunne på orginalen uden problemer, det gik også heeeeelt fint ærmet holdt som det skulle, men hvad faen skulle jeg lige med et løst ærme og en jakke uden højre ærme.....endvider kan  i typisk se på kopi vare at foeret falder til bunds i jakken.

Jeg skal og må dog også sige jeg har set et par kopier som virkelig var i god kvalitet, men det retfærdiggør jo ikke at lave kopier.

Lad os så komme lidt ind på Rtp. (retail price) I sidste sæson var de høje vejl. Priser rent faktisk oplyst fra Artextyl til ca. 4000 dkr., men hvad er en vejl. Pris egentlig værd.

Enhver som kender lidt til ”bomulds branchen” ved at grossist priserne typisk i dag ganges med et sted mellem 2,4 og 3,5.

På den nævnte vare har der helt sikkert været et par kreative hoveder fra ”gamle” dage som har været vant til at gange med et sted mellem 5-20 og nej det er ikke pjat, det gjorde de rent faktisk for kort tid siden.

Der er visse ting som man skal have i mende når man tænker produktion.....og hele vejen til butiksprisen.

Normalt, eller for rimlig få år siden fungerede det på nogenlunde følgende måde.

Et produktions/færdig produkt købes f.eks. i Kina (Die ziben d”warfs jeans eller hvad fa..  vi nu skal kalde dem) købes til lad os sige 35 dkr, dette produkt blev købt af en lokal distributør, denne solgte det videre til en ”season” distributør som solgte det videre til en ”harbur” distributør. Denne solgte det så til en f.eks. EU opkøber som sendte det til sit firma distributionsfirma et sted i EU, dette firma har eller havde så typisk 1-2 led før de havnede i DK.

Så havde du/i endelig varen i DK som grossist og hvad så.........! så sendes den pænt videre til en agent/distributør med x-antal procenter oven i inden de jeans rammer hylderne i en butik som så gangen varen med 2,4-3,5.

Så lad os lave et lille regne stykke. 35,00 til start plus 20-25%=42,00 – sælges videre igen med 20-25 avance = 63,00 herfra til en EU opkøber så lad os ligge 33% på incl. Fragt. = 84,00 landet i EU lig hertil 12% told  = 94,00 lig hertil 1-3 led inden de rammer butikkenshylder = ca 220,00

Så ca 220 netto dkr. Råt for et par jeans som kostede 35 dkr. I Kina inden de nåede de danske forbrugerbutikker

Det var så 1-2-3guiden til hvordan et par jeans ell. Ligende kan komme til at koste 600 dkr. Inden du har set dig om.

Hetil skal du huske at tillægge x antal % til evt. Designer mærker.

 

Tilbage til sporet.

Jeg syntes ikke der er en finger at sætte på de ægte GN jakker kvalitetsmæssigt, men jeg må give folk ret i at når varen har så få led og så lidt markedsførringsbudget i forhold til fx. Canada goose eller ligende så er det ikke reelt med en pris på ca. 4000 for en jakke.

Derfor vil jeg som tidligere ”stor sælger” af disse jakker sige at en reel pris bør ligge på ca. 2000 dkr. I butikspris.

Hmmm fundere lidt her til sidst over hvad jeg egentlig ville med dette, men klååååge åge 1-7  eller var det 13 – følg op på jeres lektier inden i giver råd ha´noget at have det i inden i gør jer kloge på et produkt som i sikkert ikke engang har haft i hænderne.

Puuuuha det var så min mandags harme

 

 

Anyyyyyy hu happy fu.....marry Christmas ;-)

Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

hej thomas

flot arbejde du her sender til alle der tro af vi alle er nogle bedrager og svindler

det er altid rart at læse noget fra en der ved hvad han taler om god jul

oghygge til alle

  mvh per jensen

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har du stadig dame jakker? Send meget gerne billeder til

elpmail@jubii.dk

 

Med venlig hilsen

Elisabeth

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike,

Måske det kunne være interessant for dig at sælge dine jakker helt gratis via vores auktionsside www.yah.dk

Vi mangler auktioner inden for herre og damebeklæding, så du er mere end velkommen.

Hvis du opretter dig og skriver Amino i feltet Bonuskode får du tilmed kr. 100,- gratis til at annoncere for, så du kan fremhæve dine annoncer på f.eks. forsiden.

Godt nytår!

Med venlig hilsen

Michael Boenstedt

Yah.dk

Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du også jakker af samme mærke der hedder 'Geographical norway billal'? :)

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)