Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.nu domæner i google ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er det svært og få .nu domæner ind på google ?

jeg har lavet lidt link fra div sider/blogs/debatter, men min side bliver ikke vist på google..

Siden er www.billigemobiler.nu nogen der ved hvorfor ? Alle mine andre sider bliver fundet

Mikkel

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel,

Siden er i hvert fald indekseret nu.

Og nej, det er ikke sværere at få optaget .nu-domæner i Googles indeks end andre domæne-endelser.

(Men det kan nogle gange være sværere at få optaget en hjemmeside med en kun en enkelt side og sparsomt indhold.)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 01:03

Hej Frank.

Mange tak jeg troede faktisk man skrev "billigemobiler.nu" fo at finde sin side, men det virker måske ikke ??.

Hvor tit finder google så ens side ? ( ved godt der ikke er meget fyld, mener på vej )

Mikkel

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:41

Hvor tit google finder din side kommer jo an på rigtig mange ting. Er du f.eks. linket fra en side, som google besøger en gang om måneden, ja så besøger google jo dig efterfølgende. Du kan også bede google om at besøge dig, men hvis du har bedt google om at besøge dig 10 gange på en måned og der ikke er sket noget på siden, siden google kiggede forbi første gang, så gider google ikke at komme og besøge dig så ofte. Du gad vel heller ikke at besøge en der havde det samme tøj på hver dag Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 02:11

Det er selvf rigtigt nok...

Så håber jeg de kigger forbi når alt er klart og lagt online om lidt tid :-)

Synes bare den var blevet helt væk

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 253
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 11:51

Det er ikke domænetypen der er problemet. billigemobiler.nu er et helt nyt domæne, som blev registreret d. 25. oktober 2009, så der kan gå noget tid inden du bliver optaget i Google indeks. Det bedste du kan gøre nu, er at få indgående links til din siden. Du vil opleve nøjagtigt det samme med .dk domæner.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 12:00

Hej Christian.

Synes bare ikke der plejer at gå så lang tid. Når man går id i google catsch så er det også det der .nu baggrund der stadig er på :-)

Men jeg afventer bar spændt så ;-) Der er blevet bygget lidt på siden i nat og lagt link link ud på div sider..

Mikkel

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)