Min far har investeret i en række ejendomme i og omkring Hadsund. Ved ikke lige hvor klogt det er, men det er gjort. Nu skal de lejes ud, har været lidt svære end forventet. Vi har løbende annoncer i Hadsund Folkeblad, men giver ikke den helt store reponse. Vores annonce er noget større end de andre, altså dobbelt spalte, så den burde blive se, men måske er formuleringen helt skæv. Hvad ville i skrive, sådan ser den ud:
Har I andre ideer til hvordan man kommer ud til folk deroppe nordpå?
Annoncen er noget rodet, de forskellige afsnit skifter meget mellem skriftsnit, størrelse og lignende. Derudover er der deciderede sprog-fejl i, det synes jeg ikke, virker så heldigt. Ordet "akkrativ" findes for eksempel ikke (men det kan selvfølgelig være, det skal være fra nu af...?)
Nogle billeder kunne også være en god ídé. Nu ved jeg ikke helt, hvordan folk er oppe nordpå, men jeg ved, hvordan de er ude vestpå. Og billeder sælger nu engang godt.
Jeg kan ikke her helt se, hvor stor annoncen er, men farver kan også altid hjælpe...
Hvis din far er interesseret, vil jeg meget gerne komme med et bud på, hvordan annoncen kan se ud. Vi kan jo tage en snak om det - jeg har en del erfaring med at lave annoncer til ejendomsmæglere...
Jeg bor og arbejder i Hadsund, så jeg kender byen særdeles godt. Jeg har ikke lige nogen bemærkninger til annoncen, udover at den ligner mange af de andre i Hadsund folkeblad (som vil udleje lejligheder). Jeg tror grunden til at I måske ikke har fået udlejet noget er, at der er utrolig mange ledige lejligheder i Hadsund omådet. Og specielt i skelund er der mange ledige, da det er blevet uattraktivt at bo i skelund.
Hvis du/I vil udleje lejligheder i Hadsund området, tror jeg i skal annoncere i større byer, da der kommer flere og flere tilflyttere til Hadsund området fra ekempelvis Aarhus, Randers og Aalborg. så prøv at annoncere steder der henvender sig til disse byer.
Hvis du ønsker mere "insider viden" fra Hadsund, er du velkommen til at kontakte mig.
Tak for feedbacken. Kan ikke lige huske nummeret, med det er det gule ny-renoveret hus. Vandt en pris for bedste renoveret hus sidste år. Ligger på højrehånd hvis du kører inde fra centrum ud mod Råd&Dåd.