Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejdstøj med logo/tryk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...!

Jeg har noget arbejdstøj som jeg skal have lavet logo på. Det handler om omkring 10 t-shirts hvor der skal være et stort logo på ryggen med mobilnr. nedenunder, og et lille logo på brystet.

Så har jeg et par arbejdsbukser som skal have det på låret.
Og 2 trøjer på sammen måde som mine t-shirts.

Det skal være noget der holder og IKKE noget billigt lort som ikke kan holde til at blive brugt. Dette er MEGET vigtigt.

Udover dette vil jeg også gerne have nogle priser på hvad det eks. ville koste at få lavet det enkeltvis (hvis jeg lige pludselig skal have et par nye bukser.

K

Tilmeldt 28. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Bøllingtoft, Reklame & Webdesign Skrevet kl. 00:08

Hej,

Prøv at kontakt Sportigan i Bogense, de trykker  på alt lige fra arbejdstøj til sportstøj og det holder! Har fået lavet tryk på arbejdstøj flere gange og det er vasket et utal af gange og trykket står som nyt. Kan varmt anbefales. Tlf. nr til dem er: 64 81 30 90.

God fornøjelse.

www.nikolajbollingtoft.dk - reklame og webdesign
Ejer webshoppen Kart-shop.dk  - salg til gokart og banerace

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 22:23

Bøllingtoft:

Hej,

Prøv at kontakt Sportigan i Bogense, de trykker  på alt lige fra arbejdstøj til sportstøj og det holder! Har fået lavet tryk på arbejdstøj flere gange og det er vasket et utal af gange og trykket står som nyt. Kan varmt anbefales. Tlf. nr til dem er: 64 81 30 90.

God fornøjelse.

Jamen dem vil jeg da lige prøve at kontakte. Men ville også være fint med noget som lå evt. lidt tættere på min bopæl i Ballerup

K

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 22:59

Hejsa

Det er noget som jeg kan klare. Laver en hel del tryk til de lokale håndværkere i området og de klager ikke. Trykket kan klare 60 grader i vaskemaskinen.

Smid en mail til : kennbo.grafik@gmail.com og du skal få priserne hurtig - kan også skaffe arbejdstøjet hvis det skulle have intra !

MvH

Kenn Bo Grafik

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)