Hej Aminoer.
Jeg er nu ved at nå det mål hvor hvor jeg har så meget salg at jeg ser nødvendigheden af en e-shop. Jeg har oprettet en magento shop www.sweepio.com Der er ikke lavet noget på shoppen overhovdet udover jeg selv har lagt en masse kunder ind i databasen.
Det jeg søger er en der kan følgende:
Opdatere den til sidste nye version Alt skal være på dansk (og jeg mener ALT) da jeg udelukkende henvender mig til det danske marked. Kunder skal være i stand til at betale med paypal og evt ewire (visa/dk & mastercard kommer senere) Så skal jeg have installeret et tema ( regner med at finde et hos monstertemplates) Så skal jeg have vist 9 attraktive produkter på forsiden Derudover er der sikker nogle andre småting der skal tilpasses jeg ikke lige kan komme på nu. Så skal siden submittes til diverse søgemaskiner og en google analytics account skal være tilknyttet domænet.
Jeg skal nok sørge for de nødvendige logins til domænet,paypal m.v
Det skal være billigt da mit budget er meget begrænset, i er velkommen til at kontakte mig telefonisk på 21521625 og vi kan drøfte mulighederne
Så et billigt tilbud modtages gerne. På forhånd tak
mvh Frank Rasmussen salg@sweepio.com |
Hej Frank
Vi kan levere en køreklar Magento shop til 9.995,- Hvis du selv har hosting og betalingsgateway kan du trække 2.000,- af prisen (som ellers ville gå til Magentohotel.dk som er vores hosting partner). Dette er inkl. et unikt design tilpasset din forretning (altså ikke noget template monster her :)).
Du kan læse mere her: http://getashop.dk eller sende mig en privat besked herinde.