Det er ikke tilladt at sende uopfordret e-mail med tilbud , få dem til at tilmelde dig dit nyhedsbrev på din hjemmesiden , lave en flot hjemmesiden uden stavefejl.
At ringe uopfordret vil støde mange og du får nok ikke mange kunder på den måde.
De flest med stavefejl på sin hjemmesiden der mangler korrekturlæsning , ved det godt selv .
Hvem ved bedste hvordan en hjemmesiden skal laves med tekste , er en selv , for du ved ikke hvilken tekst rettelser der kommer løbende og vi skal kommunikere imellem hinanden kan være en tidskrævende proces især vist du kontakter en uopfordret da de flest er ved at opdatere deres hjemmesiden , hvor der er fejl på .
ved du nok om deres produkt ?
Ved du hvad han eller hun ønsker af nye tekster ?
Sæt dig disse spørgsmål ,
Nogle er lidt ligeglad med fejlene , måske er de ved at stoppe deres hjemmesiden , de vil nok blive noget sure vidst du ringer
Altså ved nok om pågældende ting så du kan rette den tekst , det er jo ikke bare at rette en teksten for stavefejl , med du skal også have en viden om det du skriver , ellers vil du lave normalt lave nogle formulerings fejl grundet du ikke har kendskab til det du skriver om , så du kan ikke kontakte alle og lave alle ting .
Find ud af hvad du ved noget om skriv gode artikler om dette på internettet , lave nogle gode blogs og få henvendelser der passer til hvad du ved noget om 
Tjek om du må ringe både som privat og erhverv , om det er tilladt at ringe med telefonsalg til pågældende person nogle registrere sig at man ikke må ringe til dem og de vil blive godt sure vidst du ringer og til dem og du får dem aldrig som kunder efterfølgende .
Mig må du ikke ringe til jeg har registeret at jeg ikke ønsker telefonsælger ringer til mig og jeg arbejder selv en del med teksten på min hjemmesiden , så den er under opdatering 
venlig hilsen
Mikael