Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til grafik søges !!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har webshoppen www.vandklar.dk hvor jeg sælger svømmeudstyr, men som man umiddelbart kan se er forsiden ikke specielt flot/godt opsat.

Jeg vil gerne have hjælp til at få lavet en flot forside på shoppen - ikke en gennemgribende renovering (måske senere) men "kun" hjælp til at forme forsiden. Jeg bruger Dandomain og tænker især på at følgende skal laves på forsiden:

- søgefeltet skal placeres højere oppe og være mere tydeligt

- Facebook applikationen skal indgå på en bedre måde

- En generel ændring og grafisk renovering af forsiden.

- Flottere visning af betalingskort mm.

Hvem kan hjælpe bedst og billigst Smile ? og HUSK det er kun forsiden i første omgang...

Venlig hilsen

Klaus

www.vandklar.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:34

Hej Klaus,

Jeg kan desværre ikke hjælpe, men jeg vil give mine varmeste anbefalinger til  http://curomedia.dk

Gode priser, god kundeservice og levering til tiden er min oplevelse.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 19:44

Hej Klaus,

Jeg har sendt dig en besked. Du kan kontakte mig på simon@dyngby.com

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:49

Hej Klaus

Nu ved jeg ikke hvad du har fået af priser, men spørgsmålet er om det ikke kan betale sig at tage det hele nu hvor du er igang. Inden en designer er kommet igang og du har fået implementeret rettelserne, har det hurtigt kostet dig et par tusinde.

Vi kan levere en køreklar webshop bygget på det professionelle system Magento inkl første års hosting og betalingsgateway til kun 9.995,-

Se evt. en demo shop her: http://demo.magentocommerce.com/

Du kan også se mere om vores tilbud på: http://getashop.dk. Du er også evlkommen til at kontakte mig herinde.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 20:06

Hej Klaus,

Du skal lige huske at få den tilpasset i firefox, søge funktionen og facebook applikationen er meget mærkelig ud :)

Vi har kommet med et tilbud til dig engang før, hvor du ville have lavet den om, men vil gerne lige have lov til at kontakte dig imorgen, så kan vi tage en snak om det :)

Rasmus Lindgren:
Nu ved jeg ikke hvad du har fået af priser, men spørgsmålet er om det ikke kan betale sig at tage det hele nu hvor du er igang

Han har sikret betalt et år forud hos dandomain, så det kan nok ikke betale sig ;)

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 01:30

Hej Klaus,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale. Vi har service af flere hjemmesider/shops og som omfatter opdateringer, nye tiltag osv. sender dig gerne en referenceliste, du er velkommen til at kontakte dem og vil få sikkert både ris og ros at vide
Smile.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er rofessionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)