Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vundet 2.000.000 $ i email lotteri

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har vundet mange mil. i min korte tid, så regner med at få købt et slot når de engang kommer..

Så i forresten morten resen fra go morgen tv2 ringede til dem ? Han havde vundet 500,000 g skulle oprette konto til 600 dollars, men dem ville de ikke ligge ud for selvom han skulle til at sætte 500,000 ind på kontoen he he

Ville man jo nok hvis man fik pengene..

Mikkel

Tilmeldt 3. Oct 07
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 09:32

...men tænk hvis det en dag var ægte nok ...

.....og så slettede man bare mailen ...Indifferent

God weekend til alle, Carsten

Børnetøj og udklædningstøj - http://dk.rosaogridderen.com

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 09:33

Hej til millionærerne i denne millionærtråd.

Jeg måtte skuffet lukke postkassen igen, der var ingen millioncheck.

Fiat'en må nok køre lidt mere endnu.

Nå op med humøret, der kommer nok nogle flere millioner ind på e-mailen en anden dag.

En Rigtig god dag til alle

Finn

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 09:40

Hallåååå....ta' jer sammen med jeres småbeløb på et par millioner....

Jeg fik en mail i sidste uge fra en meget fin advokat, (som skrev fra en hotmail), at min ukendte onkel i England desværre var død og havde efterladt sig $64.000.000.000.000,- som jeg skulle arve.

Det kan man da kalde heldStick out tongue

/Rikke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:03

Jeg har rent faktisk en fidus som udnytter et hul i loven i deres oprindelsesland til at kræve penge fra firmaet.
Det drejer sig ikke om millioner, men nogle af mine kunder har fået helt op til 68.000 $. Det mindste har været 11.200 $.
Sagen der skal køres mod firmaet er meget kompleks og ikke mange kender til disse regler, og slet ikke til hvordan man udnytter det til fordel for dem som prøver at blive snydt til at betale de 600$. Firmaet prøver som regel at indgå forlig med os for at holde sagen ude af verden. Og i og med at så mange betaler de 600$ er det en lukrativ forretning for dem stadigvæk.

Det eneste du skal gøre er at skrive til mig, så kan vi give dig en masse penge. Hvis du da altså er interesseret i penge. det eneste det kræver er at du betaler et up front beløb på 17.800 kr. for omkostninger til advokater, men det er småpenge i forhold til hvad du får ud af det i sidste ende. Kontakt mig pr. privat besked og lad os få skrabet nogle penge sammen til dig :)

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 11:29

Hej Greyzone

Du må være blevet multimangemilliardær på den fidus.

Kan du ikke lige sende mig et mindre millionbeløb, så vil jeg gerne være med til at hive penge ud af nogle IT kriminelle, som jo helt klart er interesseret i at indgå nogle legale forlig og som jo har lommerne fulde af milliarder.

Jeg får helt ondt af de stakkels IT kriminelle, nu skal vi komme efter dem - skal vi.

Min postkasse er åben for en mindre millioncheck Greyzone, ser frem til et godt samarbejde.

De bedste hilsener

Finn

Fra Store Heddinge
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 01:07

Hej alle.

Jeg har fået mange scam mails de sidste dage, som minder meget om dem i beskriver.

Her er den nyeste.. Som jeg ikke har set før :

------------

DHL DISPATCH UNIT

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE

Greetings,

I have been waiting for you to contact me of your Certified Bank Draft of ($56,189.85 USD) and I didn't hear from you, but I have deposited the Draft with DHL Company.

Contact DHL Delivery Service for the release with the details below:

Contact Person: Mrs. Meagan .A. Louise

Email: dept.dhldispatch.ml@gmail.com

Note, the payment for the delivery fees have been made, the only fees you are to send to them is the security keeping fees (DEMURRAGE) of $215.00 for their immediate action.

Yours' Faithfully,

Mr. Ronald Newton.

---------------------

De er sku nogle skumle typer

Mvh

Peter Steffensen

Vandkugler - Vandperler : KOm og vær med :0)  https://www.facebook.com/Vandkugler

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:29

Koludabyg:

I have a serious big business to propose to you, my late client Mr Henry Ting, left an unclaimed sum with my bank This business to gross 17 million, 600 hundred Thousand American Money.

Hvad er kursen på American Money nu til dags Huh?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:35

lige_begyndt:

Jeg vandt engang 1.000.000 Euro, og en bærbar Dell..

Kan godt lide konceptet i at vinde 8.000.000kr, og så en dell bærbar til 6000kr

Hahaha, sikke de dog kan ;) Nej, den virker lidt malplaceret må jeg indrømme og det sætter ikke ligefrem flere point på deres i forvejen slunkne troværdighedskonto.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 16:02
Side 2 ud af 3 (24 indlæg)