Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb min ide

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg har fået forhandlingen på en vindue designer, således du kan uploade sit hus og trække nye vinduer over på som erstatning for eksisterende vinduer. Det kan bruges til mange andre produkter også, det er tiltængt som en hosted løsning, er her nogen som er intereseret i, forhandle denne 2D viever?

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 15:15
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Hvis du skal have nogen chance for at sælge produktet, så skal du skrive mere udførligt hvad det kan, hvad det koster osv. Ingen springer på det du skriver der!

Altid en ny ide!

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 15:23

Miloz:

Hvis du skal have nogen chance for at sælge produktet, så skal du skrive mere udførligt hvad det kan, hvad det koster osv. Ingen springer på det du skriver der!

hej

Jeg vil først høre om nogen meldte ud, om ideen med man kan uploade et billede, af sit hus og trække vinduer over på, evt også brændeovne bare med flere detaljer end  har på den fremviser morsø, lige har lavet på dderes hjemmeside... 

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 15:31

Fin idé. Jeg bruger selv bare et simpelt grafikprogram til samme formål, men så skal man jo selv tage højde for målestoksforhold osv.

Så hvis det er genialt lavet, vil det helt sikkert appellere til slutbrugere som jeg, der overvejer at skifte og omplacere døre og vinduer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)