Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bryllupskanalen - Ny TV-station

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 45
Fra  Jaminas festartikler Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle Aminoer

Nu har vi været i luften i 5 dage og kan godt bruge lidt input fra alle i kloge og rare Aminoer, hvad mener I om vores nye tiltag til bryllupsbranchen?

Bryllupskanalen er Danmarks nye bryllupssite omhandlende ??? Bryllup Big Smile

Vi gik i luften 1 november 2009 kl. 00.01, med indslag og planlægningen af livets fest - Et bryllup

Se vores site på bryllupskanalen.tv

Og så synes vi selv at vi producere nogle af Danmarks flotteste indslag :-)

Arbejder med TV og ved siden af har jeg min lille shop der sælger festartikler

Fra Vordingborg
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med kanalen - altid dejligt med nye tiltag i levende billeder Big Smile

Jeg stødte på en fejl:

Hvis man dobbeltklikker på en film der afspiller - på selve billedet - for at se filmen i fuld skærm, får man en side med denne fejl:

Ikke fundet

Siden du ledte efter kan desværre ikke lokaliseres. Beklager...


Jeg har tjekket i Internet Explorer og Firefox på Windows Vista.

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Fra Birkerød
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 45
Fra  Jaminas festartikler Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Vi er da vidst fra samme branche :-)

Tusind tak for responsen, jeg retter fejlen med det samme

 

Med venlig hilsen

Martin Rieck

Bryllupskanalen

Arbejder med TV og ved siden af har jeg min lille shop der sælger festartikler

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Et stort tillykke med jeres opstart! Du har ret - det er nogle af danmarks flotteste indslag.:)

Jeg mangler en dog bedre volumen-funktion på video-delen. Den nuværende kan kun mute, og ikke lave justering af lydstyrken, som vil give mig bedre brugervenlighed.

Jeres motion-grapnics (de første sekunder med hjerterne der bevæger sig) er også fin - simpel, men fin. Jeg tror at den passer godt til målgruppen.Tilmed følger den designet på siden, og det er jo det vigtigste, da det skaber god rød tråd.

Nu valgte jeg derefter linket om transport, og blev lidt skuffet... Jeg tænkte "hov, der er jo ingen indhold".
- Jeg kan godt forstå at I har afsat plads til i 3 kolonner: Video, artikler og forhandlere - men med kun 1 artikel, så er det måske lidt overkill?? Kunne det være en idé at lave en lille salgstekst under hver artikel? Bare de første par linjer af artiklen, efterfulgt med et link til (læs hele artiklen)?Så vil det ikke virke som en overflødig side, men som en god portal-side med et overblik over alt vedrørende transport. (Hvilket jeg må formode er jeres intention)

Jeg håber at forhandlerne vil tage godt imod jer, og købe annoncer hos jer. Jeres koncept virker gennemtænkt og videoerne er yderst veludførte.

 

Projektleder hos webbureauet Siege

Fra Birkerød
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 45
Fra  Jaminas festartikler Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Det var en yderst kontruktiv respons, alle disse ting bliver lagt i vores ønskekasse, for justeringer vi skal have gjort i år. Jeg er enig med dig, at siden virker meget tom, når der under bryllupstransport, hverken er indslag, eller forhandler, det er klart, det bliver vi nød til at få styr på.

Måske der var en der havde en super fed Ferarri, man måtte låne til en optagelse ??Hmm

Det er altså super rart med denne form for kritik, for man stiger sig blind på sit site

Tusind tak !

 

Med venlig hilsen

Martin Rieck

Bryllupskanalen

 

 

Arbejder med TV og ved siden af har jeg min lille shop der sælger festartikler

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Genialt, flot!!!

 

Peter Vendel

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

og velbekom med kritikken - det er jo derfor vi er her :) Kender godt det med at

Men ellers, så bemærkede jeg også, at der var visse af kategorierne der mangler title tags. Det var feststeder og bryllupsrejser jeg lige faldt over. :)

Vh. Morten

Projektleder hos webbureauet Siege

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville gøre disse ting

fjerne wordpress link i bunden , giver et mere professionelt look

Lave en side hvor man kan tilmelde sig din feed , så man kan følge det nye der sker på

jeres side på sin egen computere , det er denne side http://bryllupskanalen.tv/feed/ folk kan følge med på deres computere vis de abonner - downloader , jeres feed

Mere tekst på siden giver mere i google

Farver og billeder på siden gerne et bryllups banner på siden der udstråler glæde

CVR vist i har det. og adr. og telefon nummer mangler skriv gerne hvilken tidspunkt der passer jer bedst i vil kontaktes på siden , i det mindste på kontakt siden.

Nederste på siden vises den gule trekant at der er fejl på siden går ikke op at siden er fuldt ud  www.w3.org kode korrekt bare den gule trekant ikke vises ser yderst uprofessionelt ud eller der er fejl der ødelægge placering i google eller man i kan ikke se siden i alle browser .

Håber det kan bruges til noget.

VENLIG HILSEN

Mikael

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Super fed side og god ide.

Men nå nu det er brylluper, mangler I så ikke balloner ? vi har ca. 90 kunder om året som bruger balloner til deres bryllup, vi har også lavet balloner til et par brylluper på tv.

Bare en ide til Jer Smile

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fandme en genial ide!!!! RESPEKT ;)

Super fed side...

I må have en fantastisk weekend!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)