Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trykkeri søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg sidder her med en bog på 264 sider - klar til tryk. Jeg har lavet mit eget forlag, det eneste jeg mangler er et trykkeri. Jeg plejer at kunne finde alt på nettet, men jeg må give fortabt i dette tilfælde. Er der nogen der kan anbefale et godt og billigt trykkeri?

Mvh. Erik Back

 

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik


Hvor mange eksemplarer af bogen skal du have trykt?
Det er rimelig essentielt, da antallet kommer an på om det bedst kan betale sig at offset trykke eller digital trykke bogen.

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik

 

Jeg kan anbefale O´mega, Slagelse (Christel)

 

Hils gerne fra mig

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik,

Jeg har kontakt med hele 2 dygtige trykkere herovre på den svenske side, udover at de begge er super dygtige fakturere de i svenske kroner og - da jeg går ud fra du også har et cvr nr - uden moms Stick out tongue

Bare send mig en mail på ania(a)anmultiservice.com hvis du gerne vil have et tilbud fra dem...

Herlig hilsen
Ania

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får lavet rigtig meget hos www.johansengrafisk.dk - de er professionelle i topklasse og tryller, hvis det er nødvendigt.

Spørg efter Uffe og hils fra mig.

mvh Hans

Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 03:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv og tag en snak med med Lise fra Mkom www.mkom.dk - hun plejer at kunne hjælpe med alt, til en god pris.

 

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 04:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik

Jeg kan hjælpe dig med at få trykt din nuværende bog, jeg laver p.t. en masse tryksager for et Dansk Firma.

Det det kræver er at du har layout færdigt, en idee om hvilket slags papir du gerne vil havde det trykt på, vi vil derefter sende papir prøver til din Godkendelse.

Skal du bruge speciel tryk så som spot, uv eller anden behandling og/eller prægning kan det også laves til en fornuftig pris, kvalitet er den samme som i Danmark.

Pris bliver F.O.B. Thailand, og cirka 20-30% af hvad det vil koste at få lavet i Danmark. Afhængigt af det papir som skal bruges.

Hilsen

Michael Jacobsen

skype   it-michael79

email mcj@loxinfo.co.th

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene. Jeg beklager at jeg først svarer nu, men der har været en del der skulle undersøges :-)

Pt. er jeg igang med et forsalg for at få penge til tryk og så tager jeg den endelige beslutning om trykkeri. Tusind tak for de mange input.

Se introduktion og indholdsfortegnelse til min bog på www.intelligentsia.eu

 

Mvh. Erik Back

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik

prøv at kontakte typographic - tjek www.typographic.dk og spørg efter Per eller Rene - de kan med garanti give dig en fornuftig pris i den rigtige kvalitet og til den rigtig levering.

Hils blot fra mig !

Kenn Bo Overgaard

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)