Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er PayEx?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som kender PayEx? 

Er det en konkurrent til PBS eller skal man forsat døje med PBS?

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 16:58

PayEx er gateway op mod bl.a. PBS og du kan godt vælge andre indløsere end PBS - dog ikke hvis du vil modtage Dankort da PBS er de eneste der kan indløse dette kort. På andre kort end Dankortet har du dog en lang række andre muligheder (og kan slippe for PBS).

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 28. Dec 08
Skrevet kl. 11:27

Tak for dit svar.

Med med faktura til erhverv?

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 10:30

Det kan jeg ikke rigtig svare dig på, da de er konkurrenter til os, men vi kan tilbyde fakturabetaling til jer og I kan få det sat op som I ønsker det. Du kan læse mere om vores løsning her: http://epay.dk/faktura/

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 18:01

PayEx er en spøjs virksomhed. Prøv at finde en e-mail til dem på hjemmeside. Hvis det lykkes eller du får fat i en på anden måde, så kan du ikke regne med svar på dine henvendelser.

Det samme gælder DIBS, som er ret sjusket i håndteringen af e-mails. Bl.a. lukker de supporthenvendelser inden du har fået svar på dine spørgsmål, eller også svarer de slet ikke. Jeg har bl.a. haft en sag, hvor de var flere måneder om at reagere. Derudover har driften været alt for ustabil, og sidst de var nede, kunne de ikke give besked til os kunder, fordi deres database var nede, som også blev brugt til deres mailingliste. Flot!

Det er helt uacceptabelt, men PayEx har ikke givet mig et meget bedre indtryk, da jeg prøvede at få en dialog med dem.

Tilmeldt 28. Dec 08
Skrevet kl. 08:17

Hej Christian. 

Ja, det det går jo ikke - jeg har i dag DanDomains betalingsløsning og den virker fint - jeg savner dog en metode hvorpå jeg kan håndtere faktura overfor erhvervskunder (i dag sker det på traditionelt vis).

Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Payex er ikke spøjs virksomhed Big Smile

Jeg tror ikke at PayEx er en mere spøjs virksomhed end andre virksomheder.

Det er rigtigt at Christian henvendte sig og han ikke blev kontaktet som lovet!!! Var det forkert? JA MEGET

Og da jeg fandt ud af Christian ikke var blevet kontaktet af en af vores medarbejdere ringede jeg selv til Christian for at glatte ud

Det er selvfølgelig beklageligt at en kundehenvendelse falder mellem 2 stole og det SKAL IKKE ske!

Men tror at det er de færreste der kan sige sig fri for at det er sket dem!

Sket er sket , jeg kan ikke andet end at beklage det overfor Christian.

Med venlig hilsen

Mikael Christian Carlsen

Salgschef PayEx

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)