Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS kører også ud til private

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Mariager
Tilmeldt 1. Mar 07
Indlæg ialt: 4
Fra  FairPet ApS Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting som vi ikke vidste, da vi igennem flere år har brugt PostDanmark og deres fuldstændig ublu pakkepriser. Hos PostDanmark koster det 170 kroner cirka, at sende 15 kg.

Men en dag kom GLS forbi med varer til os. Vi kom i snak, og han satte os i forbindelse med salg i GLS.

Idag bruger vi KUN GLS og vi får nu 15 kg bragt ud for 36 kroner plus moms.

Det kræver jo selvfølgelig at man har lidt volumen, men vores volumen er på ca. 10-15 pakker per dag, med en forventning om øget tilgang i løbet af et års tid. Det er baseret på denne mængde, at vi har fået den gode pris.

Jeg tænker at mange flere end os har problemer med distribution, når det handler om salg til private. Prøv derfor at kontakte GLS. Vores kontakt person i ÅLBORG hedder Lars Rosenkranz.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:38

Hej Randi

Nu koster det ikke lige 170 kr , men 121 kr for 15 kilo hos PD. , men det er jo fortsat en kæmpe forskel...

Men jeg troede ikke GLS bragte ud til private - kun til pakkeshops ?

Mvh

Jesper

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 11:10
Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 11:21

Det lyder som om, du ikke har en erhvervsaftale med PD.

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 14:13

Vi har en aftale med både Postdanmark og GLS.

GLS er bedst på pris og b2b, men vi har kunder som sender b2c med GLS og vi har ikke det allerbedste erfarringer med deres b2b. Vi opfordrer normalt vore kunder Postdanmark b2b og GLS b2c.

Men Postdanmark er meget dyre og derfor kan pakkeshop være et godt alternativ.

Med venlig hilsen

Karsten

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:20

Karsten:

Vi opfordrer normalt vore kunder Postdanmark b2b og GLS b2c.

Du mener vel det modsatte af det der står?

Fra Mariager
Tilmeldt 1. Mar 07
Fra  FairPet ApS Skrevet kl. 17:51

Jo, vi havde skam en erhvervsaftale med PostDanmark. Uanset om de leverer til privatkunder eller til erhvervskunder, er de meget dyre ved et volumen der ikke er det største.

Vi er rigtig godt tilfredse med GLS, og det er IKKE pakkeshoppen vi bruger. Vi har en flat-rate aftale med GLS, der henter her hos os direkte, og bringer til kunden direkte. Det er udenom Pakkeshoppen, og det fungerer faktisk rigtig godt. De har færre fejl end PostDanmark havde.

Så uanset hvad stk. prisen nu er hos PostDanmark - det var jo ikke det jeg beskrev, jeg nævnte blot et beløb i CIRKA størrelse, til sammenligning - så er GLS billigere, og personligt synes vi, at deres service er bedre. I hvert fald i vores ende. Vi har på et år mistet EN pakke, og haft 4 fejlleveringer.

Fra Mariager
Tilmeldt 1. Mar 07
Fra  FairPet ApS Skrevet kl. 17:52

Øhh, nå

Fra Mariager
Tilmeldt 1. Mar 07
Fra  FairPet ApS Skrevet kl. 17:54

Nej, vi fik altså en rigtig god aftale i stand med dem for ca. 1 år siden. Udenom pakkeshoppen. For den kan jeg ikke bruge til noget, faktisk.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)