Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

anderledes ide

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Næstelsø
Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

den med dåsen er opfundet. og fås inden på nettet.   

hvis du vil have et blomster abonemt så tror jeg interflora vil kunne klare den. det er noget som er kædet til utroligt mange blomsterbutikker.

men hver buket vil koster over 100 kr.

jeg skal nok skrive hvis jeg er kommet vidre med min ide.

mit hovede er fuld af mærkelig ideér.  

og de fleste siger at det kun er mig som kan finde på det.

jeg vil jo helst have blomster på det hele. :)

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 10:05

Hvad med sådan et skilt til at stikke i jorden, hvor man kan skrive plantens navn på, som den står ved. Et sådan skilt kan jo blive en samleting, specielt hvis det er et smukt og praktisk eksemplar. Samlerinstinket vil kunne få folk til at vende tilbage, til netop dig, idet man jo har brug for flere som regel. På skiltet, kunne du så også have indgraveret/trykt dit logo, på en diskret måde.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Næstelsø
Tilmeldt 5. Oct 09
Skrevet kl. 13:28

det er en ok ide. men det kan ikke indgå i min ide om at det skal være en del af den klima debat og skal være nemt at sprede det blandt kolegaer, familie og venner.

så alle kan føle at de selv er med til at yde en lille del på det grønne område.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 07:50

Husk at selvom noget er opfundet, kan du stadig sagtens satse på det. De fleste iværksættere er ikke opfindere, men nogle der ser tingene i et nyt lys eller finder nye vinkler på noget eksisterende. Så klø bare på, hvis du brænder for nogle bestemte af idéerne!

Og go' mandag :-)

Hej med dig :-)

Fra Næstelsø
Tilmeldt 5. Oct 09
Skrevet kl. 08:46

god mandag til dig også.

de fleste af os som er her inde sidder jo og tænker som gale fordi drømmen om at kunne opfinde lige netup den dims som kan betale for en resten af livet.

pludselig er kommet tættere på.

så er det ikke fedt " bare at have vidre udviklet en andens ide´

men det er måske kun mig der har det sådan.

men jeg tror på at en dag så er den der.    må bare huske at skrive alle de ideer ned som popper op.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)