Jeg ved, at én af vores amino-amigos har nogle lækre ladcykler på bedding
Hej Hans
Tak for det 
Hej Hakan
Det lyder som et rigtig fedt projekt du har startet
Bliver det lidt ala alle de ladcykler der sælger vand på Strøget?
Jeg vil meget gerne hjælpe dig med nogle special cykler. Har du nogen specielle krav til cyklerne? Skal der fx være kogeplade til, skal det være cykler med kølerum, eller har du allerede alt udstyret, så du blot skal have noget at transportere det rundt i?
Jeg kan forestille mig at der er en hel del udstyr, der skal transporteres rundt, og at det vejer en del. I så fald vil jeg anbefale dig at overveje en specialcykel med hjælpemotor.
På mandag får vi det første parti af denne elektriske ladcykel hjem:

(OBS. Vi har bedt producenten lave kassen i sort, da vi tror på at det er hvad vores kunder vil foretrække. Men da producenten kun har billeder af denne farve, så må vi tage til takke med dette billede indtil videre)
Måske er det sådan en du leder efter?
Vi kører en knivskarp introduktionspris på kun 9.999,- for denne elektriske ladcykel, og det er inkl. alt udstyr som regnslag, sæder, seler etc. Bemærk at andre ladcykler som Christania cyklerne, de koster FRA 13.000 og det er UDEN motor.
Vi har også ladcykler uden motor, og de er selvfølgelig lidt billigere.
Andre cykler kan vi også sagtens skaffen gennem vores producenter, men for at få en pris til dig, så skal jeg vide lidt mere om dine behov. Her er 2 forslag:

Hakan hvis jeg må bede om dit telefonnummer, eller hvis du kan give mig din email adresse, så vil jeg meget gerne kontakte dig for at høre mere om dit spændende projekt, og hvad du har behov for. Så skal jeg gerne komme med et konkret tilbud til dig.
Du er selvfølgelig også meget velkommen til at ringe til mig/os på tlf.: 70 21 29 29
Med venlig hilsen
Morten Andersen
p.s. vores ladcykler kan selvfølgelig ses i Roskilde. Og vi tager dem med når vi udstiller på leg-livsstil messen i Roskilde Kongrescenter 21.-22. november