Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhotel?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

tag et kig på www.gigahost.dk og så få installeret Wordpress. Det vil klart være det nemmeste og mest stabile for dig... 

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:02

Offtopic: Hej Nicolaj, har læst flere af dine indlæg efterhånden - også et her for nylig hvor I ramte jeres højeste omsætning nogensinde. Jeg kom til at tænke på hvor meget arbejde (ca. antal timer) du har lagt I at bygge bare et af dine site (fx mobilpriser) og hvor mange timer du ca. bruger på sitet pr. uge efter det er oppe at køre (fx mobilpriser).

Jeg ved ikke præcist hvor lang tid det har taget at lave en side, men jeg sidder og hygger mig med det når jeg passer mit job som nattevagt. Taletid.net har jeg lavet på en enkelt vagt.

Jeg har en 16 årig pige til at tjekke alle priser på mobiler og taletid, samt udgående links dagligt og det bruger hun et par timer på. Herefter opdaterer jeg siderne, det tager mig under en time dagligt.

Meeen så kommer SEO arbejde og Adwords kampagner jo oveni Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 13:29

Nicolaj:

Jeg ved ikke præcist hvor lang tid det har taget at lave en side, men jeg sidder og hygger mig med det når jeg passer mit job som nattevagt. Taletid.net har jeg lavet på en enkelt vagt.

Jeg har en 16 årig pige til at tjekke alle priser på mobiler og taletid, samt udgående links dagligt og det bruger hun et par timer på. Herefter opdaterer jeg siderne, det tager mig under en time dagligt.

Hej,

Lyder spændende. Var bare lige lidt nysgerrig omkring det hele.

Jeg kunne også forestille mig at det der har taget længst tid er at lære hvad du skal gøre og ikke gøre det - hvis du forstår Wink

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:06

Iværksætteren(y):

Nicolaj:

Hej,

Lyder spændende. Var bare lige lidt nysgerrig omkring det hele.

Jeg kunne også forestille mig at det der har taget længst tid er at lære hvad du skal gøre og ikke gøre det - hvis du forstår Wink

Ja, det har både kostet tid og penge Wink

Jeg er også blevet spurgt hvorfor jeg ikke holder f.eks. omsætningen for mig selv og til det har jeg bl.a. svaret:

Det jeg laver er ikke en ny opfindelse og kunne helt sikkert også laves indenfor en masse andre områder, som f.eks. rejser, lån, konkurrencer, magasiner osv. osv.

Hver ny konkurrent er også en konkurrent for mine konkurrenter.

Overskud kræver rigtig meget optimering af Adwords, rigtig meget SEO og en skarp pris på kampagnerne.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 16. Jun 09
Skrevet kl. 21:29

Det kan jeg også godt forstå de spørger om, men kan godt se det fra din side.

Jeg kunne jo fx hurtigt beslutte mig for at ville lave en side om de samme ting som de, men som du selv siger så ville jeg jo også blive dine konkurrenters konkurrent - også ville det nok også tage mig en del tid at komme bare op i nærheden af dig :-)

Tilmeldt 16. Jun 09
Skrevet kl. 21:31

Ja det kunne jeg også have fundet på at spørge dig om Smile

Jeg kunne jo fx beslutte mig for at ville starte nogle sider ligesom dine - men som du selv siger så:

Nicolaj:

Hver ny konkurrent er også en konkurrent for mine konkurrenter.

++ så ville det nok også koste mig en del TID + blod, sved og tårer at komme op i nærheden af dig :-)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)