Hej! Jeg har forgæves forsøgt at finde svar på nedenstående - håber der er en "amino" der kan hjælpe. Jeg har en fysisk butik og ønsker en gang om måneden at lave et særligt arrangement for særligt indbudte. I den forbindelse har jeg f.eks. via en plakat i et firmas kantine (som så forhåbentlig læses af de ansatte i det pågældende firma) reklameret for min butik og skrevet at der på en bestemt aften vil være åben i min butik. Hvis de møder op den aften vil de få ekstra xx % på deres køb. Det skal siges da butikken jo er åben og jeg bestemt ingen interesse har i adgangskontrol - da alle jo er velkommen - kan alle der besøger mig den pågælende aften jo få de omtlate procenter. Men må jeg overhovedet skrive som ovenstående,og at det derved jo kun er en lille kreds der får kendskab til mit arrangement? På forhånd tak Birger |
Hej Birger,
Som du beskriver situationen, så vil der aldrig kunne opstå nogen problemer. Ingen kan diktere dig, hvad du giver af rabatter og til hvem. Skulle andre finde ud af, at du giver de specielle rabatter, så kan de føle sig snydt, bondefanget eller andet - men du begår i hvert fald ikke lovbrud.
Held og lykke med det.
Flemming