Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udskrift af SEO-resultat fra min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har på metamend.com lavet en analyse af min hjemmeside. Hvilke af resultaterne har størst betydning for hjemmesiden? - Hvad er mest kritisk og hvor får jeg mest resultat ud af den tid jeg bruger?

- Hvem skal jeg få til at hjælpe mig, er det bedst at få danskere til at hjælpe, eller er "indere" lige så gode til at rette op på siden?

• Results

• The analysis indicates that your site is fairly well optimized. Well done! A little more attention to detail will ensure maximum visibility to the search engine spiders.
  • The analysis shows the following areas of concern:
    • Your web site does not have enough back links. (more info)
    • Your web site does not have enough depth in the search engines and is not fully indexed. (more info)
    • Your web site is not valid HTML. (more info)
    • You have 4 external broken links. (more info)
    • The placement of one or more of your keyword phrases is missing from several key locations. (more info)
    • You have one or more keyword phrases that do not have a strong relevance inside your page pattern. (more info)
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 13:30

Hvilket sprog er den side på? for hvis den er på dansk hjælper det jo ikke meget at sætte indere til at lave backlinks mv.

Du kan skrive til mig på michael@skalspc.dk eller ringe til mig på 51242461 - så skal jeg gerne hjælpe dig videre.

Fra Hillerød
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:36

Som Michael skriver, vil du nok få begrænset succes ved at bruge billige outsourcing-løsninger fra Indien eller lign, når det er en dansk side. Og skal man have et nogenlunde udbytte af den slags lavpris-SEO skal man gerne have nok styr på sin SEO til at kunne give helt præcise instrukser.

Mht. til de områder som din rapport nævner, skal du ikke bekymre dig om valid HTML.

Hvorvidt du er fuldt indekseret, har dine væsentligste keywords på de rigtige steder eller mangler relevans i dine søgeord, er det umuligt for os at kommentere på uden at kigge på siden selv. Det kan være en subjektiv vurdering, og hvis den der rapport stammer fra et automatisk værktøj, skal man ofte forholde sig kritisk til dem.

Men hvis vi tager rapporten for gode varer, skal dine indsatsområder nok være at skaffe flere links, at rette dine broken links til andre sider og kigge din brug af nøgleord efter i sømmene.

(skrevet med alle forbehold for den der rapports kvalitet)

Fra København
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:58

Tusind tak, siden er på dansk, i kan evt. selv klikke jer ind på lejDJ.dk. 

Tror i jeg kan stole på udskriften?

Desværre er jeg ikke så langt endnu, men jeg overvejer selv at "uddanne" mig lidt indenfor SEO, da det for mig synes at være et utrolig vigtigt middel for markedsføring i fremtiden.

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 12:11

Som Frank nævner, så ved jeg ikke hvor meget man kan stole på de der automatiserede services.

Du skal i hvert fald have optimeret følgende:

Flere indgående links. Du har kun 20.
Dine side titler er ALT for ens.
Dine descriptions er ens på hele siden.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:19

Hej Phillip

Jeg vil da anbefale dig at læse et par bøger om SEO her vil du finde mange svar og få en forklaring på grundlæggende SEO opbygning.

SEO 2.0 af  Mikkel deMib Svendsen

Eller

SEO-LEX  af Thomas-Rosenstand

Begge kan hentes i light udgave gratis.

Held og lykke

(allan

Fra Hillerød
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:30

Hej Philip,

Der er i hvert fald en ting mere fra rapporten, du kan stryge fra listen. Din side er fuldt indekseret. (Og faktisk lidt mere til. Der er gået noget galt, så Google har indekseret noget captcha-grafik separat).

Men ellers har Michael ret i, at du bør variere dine sidetitler mere og gå efter forskellige nøgleord pr. side. For at understøtte dette, bør du skrive en fin, sælgende descriptiontekst til hver side, der kan matche titlen og de valgte søgeord.

På flere af siderne kan du med fordel skrive lidt mere tekst, så søgemaskinerne får lidt mere at arbejde med.

Så bemærkede jeg som en detalje, at du har noget spam på din "anbefalinger"-side. Det skal du lige have væk.

Ja, og links skal der naturligvis også til, så det skal du bruge noget tid på, når du lige har fået justeret siden lidt.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)