Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web-designer, freelance

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en lille virksomhed, der gerne vil i kontakt med freelance webdesigner, der kan være holde vores webdesign ved lige, lave nye tiltag etc. Interesseret?

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 12:32

Hej Peter,

Hvis det er mindre løbende opgaver kan jeg anbefale jer at bruge Freelance siden, flexer.dk

Rigtig god fornøjelse.

Mvh. Henrik

Fra Odense
Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:36
Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 13:08

Hej Peter,

Jeg vil meget gerne hjælpe jer. Jeg har en lille freelancevirksomhed www.dyngby.com.

Håber at høre fra dig. Du kan kontakte mig på: simon@dyngby.com

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 13:24

Hej

Hvis jeg var dig ville jeg oprette en Amino Freelancer konto og så poste jobbet der. Der er nu over 250 freelancer, og chancerne for at du finder en på Amino Freelancer er større end her på forumet af dem simple grund at alle opgaverne listet et sted. Adressen er: http://www.amino.dk/freelancer/

Mvh,

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:29

Hej Peter!
Det lyder meget intressant, er det sådan du har en e-mail adresse jeg kan kontakte dig på ? , ellers må du godt sende lidt mere info til info@itdenmark.dk  omkring hvor meget arbejde du forventer du skal have afsat og størrelsen på opgaverne?

Ser frem til at høre fra dig :)

God dag!

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 15:06

Hej Peter,

Det er jeg meget interesseret i! Jeg driver en lille virksomhed med base i Næstved. Mine hjemmesider www.holmstrands.dk og www.e-entrepreneur.dk fortæller lidt om hvem jeg er og hvad jeg kan, men jeg vil allerhelst fanges enten på mail peteragholmstrand@hotmail.com eller på telefon 28 96 03 06 for en snak om opgaven og omfanget :-)

Mange venlige hilsener
Peter 

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:33

Hej peter!

Jeg kan godt hjælpe dig med det. Har lavet en del med grafik før, så mon ikke denne opgave skulle være til at komme over. Jeg har desværre ingen referencer som du kan se på nuværende tidspunkt, da jeg er igang med at opdatere min hjemmeside, så den er midlertidig lukket. Men kontakt mig på info@cytech.dk - så kan vi sagtens finde ud af noget. Jeg plejer som regel at have en lavere timeløn end hvad en standard freelancer tager, men skriv til mig, så kan vi sagtens finde ud af det.

Mvh.

Ozum Topcu

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 01:33

Hej Peter,

Hvis du skal have udført opdateringer/tiltag osv. har vi en meget billig timepris på service af hjemmesider og webshops.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 07:09

Hej Peter

Vi laver både programmering og design, samt flash applikationer, så det at vedligeholde jeres website skulle ikke volde problemer.

Jeg kan kontaktes på michael@outsource-it-to-thailand.dk  eller på min skype it-michael79

Jeg vil da sende dig matriale du kan se på.

Hilsen Michael

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)