Rejsegilde hos Kaffe & Co' første kaffehus i Århus Lørdag den 7/11 mellem 10 og 17 Vi serverer naturligvis en gratis smagsprøve på den gode kaffe fra Kaffe & Co :-D Vel mødt Tordenskjoldsgade 94, 8200 Århus N (Trøjborg)
Dato og sted noteret. En kop formiddagskaffe af den gode slags, er da næsten et must!
Så må jeg håbe, at Søren husker mig fra den liste over testsmagere, som jeg må være faldet af
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Rejsegilde hos Kaffe & Co' første kaffehus i Århus Lørdag den 7/11 mellem 10 og 17 Vi serverer naturligvis en gratis smagsprøve på den gode kaffe fra Kaffe & Co :-D Vel mødt Tordenskjoldsgade 94, 8200 Århus N (Trøjborg)
Dato og sted noteret. En kop formiddagskaffe af den gode slags, er da næsten et must!
Så må jeg håbe, at Søren husker mig fra den liste over testsmagere, som jeg må være faldet af
Hej Niels
Nu er du jo ikke lige en man glemmer :-)
Vi har fået sat vores gipsloft op så er der, med en tilnærmelse, rejsegilde i vores rå lokaler på Trøjborg så kom endelig forbi og få en kop med :-D
Men vi lukker igen for at gøre det helt færdigt men når vi går 'rigtig' i luften så er du helt klart på VIP listen ;-D