Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

må man sælge det??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Fra  3KINGS Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

jeg er lige faldet over en række grossister i udlandet som tilbyder mig kopi varer - eller det er i hvert fald mit gæt at det er kopivarer. et eksempel er Tag Heuer Monaco Calibre 360 LS til ~40 USD (tag heuer ure koster gerne fra 5.000 kr og op efter).

må man overhovedet sælge den slags i danmark?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:23

Nej

Mvh

Jesper

Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  3KINGS Skrevet kl. 08:32

det tænkte jeg nok. men det er svært at navigere udenom den slags varer på f.eks. dhgate.com 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:44

rasmuskaae:
jeg er lige faldet over en række grossister i udlandet som tilbyder mig kopi varer - eller det er i hvert fald mit gæt at det er kopivarer.

Spørg dog din egen fornuft og læs det du skriver, du svare faktisk selv Smile eller troede du der var en chance nu hvor det kommer fra udlandet ?

/allan

Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  3KINGS Skrevet kl. 08:46

et umiddelbar svar er at jeg ved der er voldsomme avancer på luksus ure - måske ikke helt i den prisklasse jeg beskrev. 

anyways, har nogen en god måde til at navigere blandt kopivarer på dhgate og alibaba?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 08:52

rasmuskaae:

anyways, har nogen en god måde til at navigere blandt kopivarer på dhgate og alibaba?

Ja du skal slet ikke købe Mærkevare eller lign fra alibaba eller dhgate.. Alt med 99,9% sikkerhed er Kopivare. :)

Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  3KINGS Skrevet kl. 09:11

jojo, men hvis man f.eks. søger efter noget så primitivt som tasker (handbags) så vælter det jo ud med kopivarer. der er ikke en check box til "exclusive" designs :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:18

Der er med 100% sikkerhed tale om Tag Heuer kopivarer. Og selvom du køber varerne i god tro (sælger lover ... etc.) så er det dit problem, når Skat fanger det i fortoldningen. De vil kontakte rettighedshaver, som vil komme efter dig for ulovlig import af kopivarer.

Don't go there.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:40

rasmuskaae:

Selvom du fandt ægte varer på de sider, så er varerne oftes udenfor EU, og dermed er det illegal parallelimport at få dem til DK...

Så med andre ord: DONT USE THESE SITES FOR BRANDED ITEMS!!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)