Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

”Dine kunder synes din service er dårlig”

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er overstående påstand noget du har tænkt over? Hvad synes dine kunder egentligt om din service, og hvad med dit produkt, for ikke at tale om indretningen – selv din hjemmeside?

Nu har du chancen for at finde ud af det!

Jeg kommer fra www.mrlytics.com – det vi kan tilbyde dig er en internetbaseret service hvor du selv får muligheden for at lave dine helt egne unikke kundeundersøgelse/spørgeskemaer mm.

Hvorfor overhovedet lave en kundeundersøgelse tænker I nok nu – jamen det er faktisk helt simpelt.

I vil vel gerne have at jeres kunder bliver ved med at komme igen og igen, ikke sandt?  Kunderne kommer kun igen hvis de synes at oplevelsen hos jer har været god.

Kunder er meget kritiske, hvis de ikke synes oplevelsen har været god, jamen så finder de bare en anden virksomhed som kan opfylde deres behov.

Dvs. det I skal gøre er at forbedre jeres kunders oplevelse, og det får man jo bedst gjort ved at spørge sine kunder om ”hvad kan jeg gøre bedre?”

Hos mrlytics har du muligheden for at selv uarbejde dine egne personlige spørgsmål som passer til dine specifikke ønsker. Det og meget andet findes inde på vores hjemmeside www.mrlytics.com  

Der findes mange forskellige muligheder til netop dit spørgeskema, derfor vil jeg anbefale at I skriver/ ringer til mig så I kan få en mere uddybet præsentation - I kan også gå direkte ind på www.mrlytics.com for at læse mere.

Mail: m_bengtsen@yahoo.dk         

Nummer: 26 23 13 24

Lige nu kører vi et ”Amino-tilbud” dvs. du kan få 2 måneders rabat på denne fantastiske service! For at benytte dette unikke tilbud bedes man skrive til mig på overstående adresse. 

Mvh. Morten Bengtsen

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 07:41

Hej Morten,

Mange tak for dit tilbud, dog studser jeg lidt over, at du ikke kommer nærmere ind på hvordan et spørgeskema udarbejdes, og hvad kunderne skal have ud af det?

Jeg tænker specielt på, hvis du vil have en 100% uvildig mening fra din kunde, skal du vel som minimum sørge for at stille de rette spørgsmål ? Dermed mener jeg vel, at du skal have en til at kigge på din forretning udefra, og være med til at lave de spørgsmål, som gør at du måske får stillet nogle spørgsmål til kunderne, som måske er nogle af de områder du ikke selv havde tænkt på kunne være utilfredsstillende for en kunde ?

Er det mig der tager helt fejl ?

CoolSMS, har mere end 10 års erfaring med SMS og Overtaksering, og er den største udbyder af Bulk SMS Gateway i DK.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Jan 09
Skrevet kl. 13:40

Hej Mads!

Grunden til at jeg ikke kommer nærmere ind på dette er at jeg er bange for at tilbuddet vil blive aaaalt for langt til at folk gider og læse det :)

Men jeg kan da prøve kort at fortælle hvordan det foregår:

Det første man går er at oprette en konto på vores site (www.mrlytics.com)
Dernæst begynde man at definere sit spørgeskema - altså man begynder at forme de spørgsmål man gerne vil have svar på, samt hvilken måde spørgsmålene skal uformes, f.eks. om det skal være et multipel choice, eller rating osv.

Nu er dit skema så færdigt, og nu mangler dine kunder bare at kommer derind.  Du kan gøre det ved at f.eks. købe nogle visitkort som du kan udlevere til dine kunder - du kan skrive det på dine kasseboner - du kan linke til det på din hjemmeside - eller blot sige det til dem. Den adresse du skal få dine kunder til at gå ind på kommer til at hedde ditnavn.mrlytics.com
For at kunderne skal have noget ud af det kan man trække lod om et gavekort til ens butik - her kan vores fantastiske program også hælpe, da den kan tilfældigt udvælge en person for dig !

Det er klart at ens spørgsmål skal være relevant - men det kommer også an på hvad man gerne vil have at vide fra kunden.

Det kan være helt overordnet såsom - 1. Hvad synes du om servicen - 2. hvad synes du om indretningen 3. hvad synes du om hjemmesiden osv.
Så kan det være at man efter 6 måneder ser  at folk generelt synes at servicen er dårlig - jamen så ved man som virksomhed at servicen ikke er i top og man kan arbejde med den.
Kunderne kan også give kommentarer på spørgsmålene - det kommer helt an på hvordan du bygger dit spørgeskema op.

Hvis man har et specifikt spørgeskema jamen så får man jo specifikke svar.

Man styrer selv  hvilke spørgsmål man vil have sine kunder til at svare på, og hvis man mangler inspiration har vi et spørgsmålsbibliotek du kan vælge ud fra. Og der er ingen øvre eller nedre grænse for hvor mange spørgsmål der kan oprettes.

Derudover kan det siges at man kan oprette en basisbruger som er ganske gratis - men man får dog max 50 besvarelser om måneden.

Kunden tager aldrig fejl :)

Mvh. Morten Bengtsen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:51

Jeg har dog lidt svært ved at se, hvorfor man skulle behøve et firma som jeres til at udarbejde et spørgeskema? Det gælder vel groft sagt bare om at sætte sig ned, bruge lidt sund fornuft og udtænke en række spørgsmål, der er relevante for lige netop ens egen virksomhed? Jeg vil nok også gå så langt som til at påstå, at de fleste - inklusiv mig selv - har et rimeligt klart billede af, hvad kundernes oplevelser er, hvornår man har gjort det godt, og hvad man kan forbedre. I din præsentation af www.mrlytics.com får jeg ikke noget indtryk af, at I leverer noget, jeg ikke selv kan klare.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Jan 09
Skrevet kl. 22:17

Det at udarbejde et spørgeskema er blot en del af vores samlede service :)

Programmet sørger også for afrapporteringen af disse spørgeskema - du modtager hver uge en rapport pr. email med et overblik over hvad dine kunder har svaret og hvordan udviklingen har været over tid. Du kan se et eksempel her -> http://www.mrlytics.com/about_r

Udover kundeundersøgelserne giver vi dig også mulighed for at sende nyhedsbreve ud til dine kunder - (da kunderne kan vælge at tilmelde sig dette under spørgeskema undersøgelsen) Du kan selv lave dine nyhedsbrev og du vælger selv hvilken målgruppe der skal modtage dem. 

Groft sagt så har du helt ret, men kun når det foregå ved få tilbagemeldinger - Jo flere besvarelser du får jo sværere bliver det at håndtere bare sådan lige på gefühl. Sund fornuft rækker langt ingen tvivl. -

Tænk hvis du skulle håndtere omkring 200-500 tilbagemeldinger om måneden? Hvordan vil du sætte det hele op? hvad med resultaterne? osv. Det er ikke sikkert at alle virksomhedsejere har tid/evner, eller simpelthen gider at gøre det selv , da det faktisk er sværere end man lige tror :)

Min præsentation kunne nok have været bedre! Men et kig på hjemmesiden ville helt sikkert uddybe og underbygge nogle af de ting jeg har været inde på.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)