Er overstående påstand noget du har tænkt over? Hvad synes dine kunder egentligt om din service, og hvad med dit produkt, for ikke at tale om indretningen – selv din hjemmeside? Nu har du chancen for at finde ud af det! Jeg kommer fra www.mrlytics.com – det vi kan tilbyde dig er en internetbaseret service hvor du selv får muligheden for at lave dine helt egne unikke kundeundersøgelse/spørgeskemaer mm. Hvorfor overhovedet lave en kundeundersøgelse tænker I nok nu – jamen det er faktisk helt simpelt. I vil vel gerne have at jeres kunder bliver ved med at komme igen og igen, ikke sandt? Kunderne kommer kun igen hvis de synes at oplevelsen hos jer har været god. Kunder er meget kritiske, hvis de ikke synes oplevelsen har været god, jamen så finder de bare en anden virksomhed som kan opfylde deres behov. Dvs. det I skal gøre er at forbedre jeres kunders oplevelse, og det får man jo bedst gjort ved at spørge sine kunder om ”hvad kan jeg gøre bedre?” Hos mrlytics har du muligheden for at selv uarbejde dine egne personlige spørgsmål som passer til dine specifikke ønsker. Det og meget andet findes inde på vores hjemmeside www.mrlytics.com Der findes mange forskellige muligheder til netop dit spørgeskema, derfor vil jeg anbefale at I skriver/ ringer til mig så I kan få en mere uddybet præsentation - I kan også gå direkte ind på www.mrlytics.com for at læse mere. Mail: m_bengtsen@yahoo.dk Nummer: 26 23 13 24 Lige nu kører vi et ”Amino-tilbud” dvs. du kan få 2 måneders rabat på denne fantastiske service! For at benytte dette unikke tilbud bedes man skrive til mig på overstående adresse.
Mvh. Morten Bengtsen |
Hej Morten,
Mange tak for dit tilbud, dog studser jeg lidt over, at du ikke kommer nærmere ind på hvordan et spørgeskema udarbejdes, og hvad kunderne skal have ud af det?
Jeg tænker specielt på, hvis du vil have en 100% uvildig mening fra din kunde, skal du vel som minimum sørge for at stille de rette spørgsmål ? Dermed mener jeg vel, at du skal have en til at kigge på din forretning udefra, og være med til at lave de spørgsmål, som gør at du måske får stillet nogle spørgsmål til kunderne, som måske er nogle af de områder du ikke selv havde tænkt på kunne være utilfredsstillende for en kunde ?
Er det mig der tager helt fejl ?