Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopcamp 2010 - "Speeddating" for webshop ejere

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Jeg er sammen med et par gode kollegaer (Karsten Nygaard og Morten Vadskær) ved at arrangere en Shopcamp. Shopcamp er en 2 dages workcamp med fokus på E-handel, og målgruppen er webshop ejere.

Man kan vel næsten kalde det en 2 dages "speed-dating" for webshop freaks :)

Vi har sammensat et program, som vi syntes dækker de væsentligste punkter inden for online markedsføring af en webshop. Programmet kan læses her:

http://www.shopcamp.dk/program

Vi vil gerne høre jer Aminoer, om der er nogle ting som ikke er i programmet, som i syntes er væsentlig at få med?

Shopcamp er bygget op over 2 dage (21 & 22 Januar), og indeholder en række sessions/oplæg, og derefter går man i "værkstedet" og arbejder med de input man lige har fået. Der udover har vi lagt stor vægt på networking delen, da der vil være en stor synergi i at have 30 webshop ejere samlet i 2 hele dage.

Vi vil betræbe os på ikke at have for mange "konkurrerende" webshops med på shopcamp'en, og de første 10 pladser er allerede solgt, så skynd dig at tilmelde dig før din konkurrent :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 21:28

Hej Lars

Hvor afholdes Shopcamp henne i landet?

Kan tilsyneladende ikke finde det nogen steder.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 21:32
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Fra  Conseo Skrevet kl. 06:58

Af geografisk årsager har vi valgt at holde de nogenlunde midt i landet. Så det bliver på Vingstedcentret i Vejle.

Tilmeldt 3. Oct 07
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 09:32

Hej Lars

Det er en super god ide, og meget relevante emner i tager op.

Hvis det bliver en succes, kunne I måske udvide med en shopcamp på sjælland næste gang?

God vind med projektet, Carsten

Børnetøj og udklædningstøj - http://dk.rosaogridderen.com

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Fra  Conseo Skrevet kl. 09:37

Stenhoej:
Hvis det bliver en succes, kunne I måske udvide med en shopcamp på sjælland næste gang?

Hvis alt går vel, så kunne Shopcamp godt blive en årlig tilbagevendende begivenhed :)

Hvis har snart solgt halvdelen af pladserne, og pudsig nok, så er de fleste faktisk fra Sjælland, og Københavns området.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:33

Hej Aminoer

Vil lige gøre opmærksom på at der stadig er ledige pladser til Shopcamp. Så har du store planer med din webshop, så tilmeld dig nu, så du er sikker på en plads.

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 17:51

Så har jeg fået bestilt flybilletter og tilmeldt mig - glæder mig til 2 dage, som jeg håber i sidste ende ka gi lidt flere konverteringer på min shop Smile

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Fra  Conseo Skrevet kl. 21:35

Hej Beck

Tak for din tilmelding. Det var lige i sidste øjeblik, da vi her til aften har måtte melde udsolgt.

Jeg glæder mig til at se dig på Shopcamp d. 21 januar. Smile

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Fra  Conseo Skrevet kl. 21:39

Hej Beck

Tak for din tilmelding. Det var lige i sidste øjeblik, da vi her til aften har måtte melde udsolgt.

Jeg glæder mig til at se dig på Shopcamp d. 21 januar. Smile

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)