Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Julestue samarbejde

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger nogen til at være sammen med til en julestue i december.   Jeg har smykker og interiør produkter og befinder mig i København. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:39

Hej

Har du flere oplysninger?

Tilmeldt 27. Mar 08
Skrevet kl. 09:16

oh, ja glemt nogen få vigitg detaljer kan jeg se.

Jeg designer og producerer lamper og andre interiør bolig produkter, men som en del af at brug spild materiel, designer jeg også smykker.  Jeg kunne tænke mig at være sammen med andre i at have en julestue hos en anden (jeg kan ikke læg lokale til det), hvor jeg deler udgifterne og kom med mine produkter (en slags mini julemarked)

Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:10

Så et indlæg på linkup-cph.dk forleden som måske kan bruges? De søger designere til et julemarked i Kbh. Se her: http://linkup-cph.dk/postit.asp?id=6957

Held og lykke med julesalget Smile

Fra Allerød
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:16

Hej!

Jeg vil gerne høre mere..... hvorhenne i Kbh? Jeg er ved at starte op som møbelpolstrer og kreativ indretnings konsulent og har i den forbindelse nogle ideer til julegaver.

(er ny her på sitet, så kender ikke helt jargonnen)

Hilsen Anne

Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:33

Du kan se tidspunkt og sted på linket http://linkup-cph.dk/postit.asp?id=6957. Jeg kender ikke dem der arrangerer det, så jeg kan desværre ikke komme med yderligere oplysninger... stødte som sagt blot på indlæget forleden og tænkte delune (og andre interesserede) kunne prøve at kontakte dem...

Held og lykke med dine julegaveidéer...

Tilmeldt 27. Mar 08
Skrevet kl. 10:33

Hi Anne,

tak for dit svar.  Jeg har "pinden" på Østerbro, men hvor som helst i Kbh område ville være ok, synes jeg.

Hvor har du værstedet/kontor? og hvis du ville snakke lidt mere om det -   Claire 2087 9049

Tilmeldt 27. Mar 08
Skrevet kl. 10:34

Tak for det Meyer.

tusinde tak.  Hvor er jeg glad jeg er med i amino.

Fra Allerød
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:01

Hej igen

Undskyld det sene svar. Jeg er ved at opstarte værksted/kursussted i Lynge ved Allerød, og tiden flyder afsted........

.....jeg er faktisk ikke sikker på, at jeg kan nå julemarked alligevel, men god vind til dit.....

Bedste hilsner Anne

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)