Jeg søger nogen til at være sammen med til en julestue i december. Jeg har smykker og interiør produkter og befinder mig i København. |
Hej
Har du flere oplysninger?
Hej
Har du flere oplysninger? |
oh, ja glemt nogen få vigitg detaljer kan jeg se. Jeg designer og producerer lamper og andre interiør bolig produkter, men som en del af at brug spild materiel, designer jeg også smykker. Jeg kunne tænke mig at være sammen med andre i at have en julestue hos en anden (jeg kan ikke læg lokale til det), hvor jeg deler udgifterne og kom med mine produkter (en slags mini julemarked) |
Hej! Jeg vil gerne høre mere..... hvorhenne i Kbh? Jeg er ved at starte op som møbelpolstrer og kreativ indretnings konsulent og har i den forbindelse nogle ideer til julegaver. (er ny her på sitet, så kender ikke helt jargonnen) Hilsen Anne |
Du kan se tidspunkt og sted på linket http://linkup-cph.dk/postit.asp?id=6957. Jeg kender ikke dem der arrangerer det, så jeg kan desværre ikke komme med yderligere oplysninger... stødte som sagt blot på indlæget forleden og tænkte delune (og andre interesserede) kunne prøve at kontakte dem... Held og lykke med dine julegaveidéer... |
Hi Anne, tak for dit svar. Jeg har "pinden" på Østerbro, men hvor som helst i Kbh område ville være ok, synes jeg. Hvor har du værstedet/kontor? og hvis du ville snakke lidt mere om det - Claire 2087 9049
|
Hej igen Undskyld det sene svar. Jeg er ved at opstarte værksted/kursussted i Lynge ved Allerød, og tiden flyder afsted........ .....jeg er faktisk ikke sikker på, at jeg kan nå julemarked alligevel, men god vind til dit..... Bedste hilsner Anne |