Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - betaling med dankort

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Sune Madsen:

Hmm.. 1200 kroner er jo også en slags penge.. Det er jo aldrig sikkert, at mit koncept er godt nok, til at de bliver tjent hjem igen :)
Jeg er desværre ikke så glad for at satse penge i mine projekter, så det bliver - lidt som mange andre, med at jeg bare skal spare overalt hvor jeg kan :) 

Nu må du sku komme ind i kampen. Hvis ikke du selv tror på at dit koncept kan rive 1200 kroner ind - hvad får dig så til at tro at andre skulle tro på det at det var noget de skulle kaste penge efter ?

Nogen gange er man nødt til at tage et sats - og 1200 kroner er jo ikke ligefrem et beløb der betyder evig gæld resten af livet.

Hvis ikke du tror at du kan rive 1200 kroner hjem - så er det fair nok. Men så skal du overveje at arbejde lidt mere med ideen - eller finde på noget andet.

Så hold hovedet højt og tro på dine idéer.....og arbejd arbejd arbejd med dem.

"Det koster penge at tjene penge" læste jeg engang (der er sikkert mange der har sagt det - men jeg husker ikke lige hvem). Men kort sagt betyder det, i min fortolkning, at man er nødt til at investere for at få et afkast.

mvh

Jan

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:29

Hej Sune

Du kan anvende Pay pal, som tidligere nævnt, her er ingen opstarts gebyrer eller løbende faste udgifter, til gengæld er de dyrere ved den enkelte transaktion, de modtager Visa og mastercard er lige i tvivl om de tager et "rent" dankort uden internationale betalingskort tilknyttet.

På den måde kan du starte dit koncept uden at hælde penge i de danske banker's PBS.

MVH

Finn

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:31

Sune Madsen:

Hmm.. 1200 kroner er jo også en slags penge.. Det er jo aldrig sikkert, at mit koncept er godt nok, til at de bliver tjent hjem igen :)
Jeg er desværre ikke så glad for at satse penge i mine projekter, så det bliver - lidt som mange andre, med at jeg bare skal spare overalt hvor jeg kan :) 

Hvis du ik kan tjene 1200 kr på et projekt, eller tror på dette, så er det helt klart det forkerte du laver...

Det koster penge at starte op, og tjene penge, og tør man ik tage den risiko (i dit tilfælde stort set ik eksisterende), så bør man helt klart lave noget andet...

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:31

Bankoverførsler beskytter heller ikke forbrugeren på samme måde som dankort gør det. Derfor ville jeg som forbruger aldrig handle med en webshop som kun kunne tilbyde overførsel via banken.

1200 er da heller ikke meget. Forventer du ikke at du skal bruge penge på markedsføring/webhotel/varelager osv?

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 11:53

Finn Pedersen:

Hej Sune

Du kan anvende Pay pal, som tidligere nævnt, her er ingen opstarts gebyrer eller løbende faste udgifter, til gengæld er de dyrere ved den enkelte transaktion, de modtager Visa og mastercard er lige i tvivl om de tager et "rent" dankort uden internationale betalingskort tilknyttet.

På den måde kan du starte dit koncept uden at hælde penge i de danske banker's PBS.

MVH

Finn

paypal tager ikke imod alm. dankort

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 11:54

Fashion-Seller:

Sune Madsen:

Hvis du ik kan tjene 1200 kr på et projekt, eller tror på dette, så er det helt klart det forkerte du laver...

Det koster penge at starte op, og tjene penge, og tør man ik tage den risiko (i dit tilfælde stort set ik eksisterende), så bør man helt klart lave noget andet...

Enig...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 13:36

Rasmus Lindgren:

Bankoverførsler beskytter heller ikke forbrugeren på samme måde som dankort gør det. Derfor ville jeg som forbruger aldrig handle med en webshop som kun kunne tilbyde overførsel via banken.

1200 er da heller ikke meget. Forventer du ikke at du skal bruge penge på markedsføring/webhotel/varelager osv?

Jo, lige præcis, Rasmus :) Efter disse gebyrer, altså som du nævner: markedsføring/webhotel/lager/SEO osv., så er jeg virkelig virkelig ude på at spare. Min pointe i dette debat-indlæg var egentlig kun for at høre, om man kunne sælge uden at have Dankort, samt. at få lidt informationer om dette..

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:53

Sune Madsen:
Jo, lige præcis, Rasmus :) Efter disse gebyrer, altså som du nævner: markedsføring/webhotel/lager/SEO osv., så er jeg virkelig virkelig ude på at spare. Min pointe i dette debat-indlæg var egentlig kun for at høre, om man kunne sælge uden at have Dankort, samt. at få lidt informationer om dette..

Du kan forholdsvist let selv lave basal SEO og også forholdsvist let lave noget "fattigmands markedsføring", men jeg ville mene at de ville være fjollet at skære en primær indkomst kilde væk. For danske webshops bliver man næste nødt til at kunne modtage dankort, det har forbrugerne vænnet sig til. Forbrugerne er også hurtige til at fælde dom over en side/shop og hvis det "lugter" lidt uprofessionelt, går de bare videre til den næste shop (der stort set altid en konkurrent Smile). Og det ikke at tage dankort vil nok virke lidt uprof (imho).

Jeg ville derfor nok hellere spare en lille smule på fx SEO (hvis du har afsat penge til dette på budgettet) og så få selve kernen i dit produkt (der hvor du tager dine kunders grunker Smile) til at spille først (derefter "markedsføring, markedsføring og ... markedsføring").

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)