Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BilligeGolfbolde.dk - Feedback, tak :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få en god omgang feedback på Billigegolfbolde.dk. Jeg ved at der mangler et fedt design, men det kommer.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig feedback på følgende punkter:

• SEO - Hvad kan gøres bedre?
  • Brugervenlighed - Hvad forvirrer brugeren?
  • Konverteringsoptimering - Hvad forhindrer kunden i at købe?
  • Andet - Andre idéer, til forbedring?

Glæder mig til at høre alle jeres guldkorn! :)

Casper.

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 13:21

Ville måske være en god ide først at pålægge fragt når de skal til at betale. Det behøves umiddelbart ikke være en faktor som man skal mindes på hele tiden, tværtimod...

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:28

Hmm, det er der nok delte meninger om. Martin Thorborg skriver at det helst skal være tydeligt, så folk ikke får en ubehagelig overraskelse.

Men tak for din mening :)

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 13:31

dyngby.com:

Ville måske være en god ide først at pålægge fragt når de skal til at betale. Det behøves umiddelbart ikke være en faktor som man skal mindes på hele tiden, tværtimod...

Jeg er ikke enig... jeg syntes det er en fin funktion med fragten. Fragten er jo et vigtigt element for at finde ud af hvor man handler billigst. Jeg hader webshops der har billige produkter, med så til sidst i købsflowet lige forsøger at lave deres overskud på en helt urimelig fragt.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:33

Hej du

Fedt site...spiller ikke så meget golf mere, men jeg må lige huske "BilligeGolfbolde"

Jeg ville droppe det der imo forfærdelige grønne tekst og flytte varerne op, i stedet. Der er ikke noget af det der står, som interesserer mig mere, end at kunne finde billige golfbolde ;o)

Titleist SKAL imo være på forsiden sammen med callaway......hvis du ikke vil det, så skal de minimum være i listen til venstre, med producenter.

Jeg ville droppe nye golfbolde, medmindre du virkelig kan levere til lavpris...

Hvis du rent faktisk checker at alle boldene er helt runde, så ville jeg skrive det tydeligt. Mange er lidt usikre på søbolde's kvalitet på det område...med eller uden grund.

Dit topbanner.......logo/navn agtige ting i toppen, virker på mig, lige et nummer for hjemmelavet, men det er jo en smagssag.

Det varede længe inden jeg fandt din "søg" - Hvorfor synes du at den skal placeres øverst i midten, hvor man ikke kigger efter den?

Ellers..........Superfedt site som nu er gemt i favoritter ;o)

Vildt irriterende at det ikke er mere tydeligt, at du ikke har varerne....bør være meget tydeligt.

Jeg kan ikke se nogen adresse + cvr...

Keep rocking....

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:35

Flot shop og design  Smile Der mangler et CVR nummer på siden , kontakt nummer er hemmeligt nummer , lige i hvert fald ud mindste med et CVR nummer en adr. gør siden mere personlig og troværdig

Hvilken betalings måder kan man gøre skulle til at udføre en ordre er det kun bankoverførelse eller hvad ? kunne overhoved ikke se hvilken måder man kunne betale på?

skal man logge ind for at købe hos jer ?  , virker uoverskueligt og svært , giver næsten op før man begynder. At bestille en ordre

Dankort ville give bedre og andre betalings kort .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:49

Tak for alle jeres svar.

@ Allan - Jeg er enig.

@ Business - Jeg flytter Titleist og Callaway frem på forsiden, det er en god idé. Tak for rådet omkring de nye bolde, det er også meningen at stoppe salget. Dog har vi en del tilbage, som vi gerne vil af med.
Ja, det er meningen vi vil lave nogle 3D billeder af boldene, for at vise kvaliteten. Hvor ville du skrive henne, at de faktisk er runde?
Hmm, ja nyt topbanner er jeg enig med dig.
Det er systemet der automatisk sætter den deroppe, synes du det skal ændres?
Hvad mener du med, at jeg ikke har varene?

Adresse står under 'Afhent i Taastrup' men kan godt være den skal frem. Jeg har ikke CVR.

@ Mikael - Mit telefonnummer står på forsiden. Jeg har ikke CVR-nummer. Der er kun bank ovf. Men ja, der skal vi have integreret PBS.

Du skal ikke logge ind, det kan man slet ikke, hvor ser du det henne?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:01

Slog nummer op på krak der stod det ikke var registret altså et hemmeligt nummer , jeg kunne ikke se adr. , CVR. så alarm klokker ringer jeg tør ikke handle .

Dog stå øverst på bestilling side log ind og det forvirret mig vidste man ikke skal logge ind fjerne det , ellers mister du kunder

tjek dette link og du kan se der står log ind øverst  alle der bestiller ordre kommer der dette log ind øverst http://www.billigegolfbolde.dk/authentication.php?back=order.php?step=1

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 18:44

Casper Blom:

Det er systemet der automatisk sætter den deroppe, synes du det skal ændres?
Hvad mener du med, at jeg ikke har varene?

Jeg ville få en programmør til at flytte den.....man kigger ikke efter en søgefunktion der....

Hvis jeg på forsiden under "kategorier", klikker på "søbolde", så kommer der en side med bolde. Den første "blandede bolde - 200 stk", kan ikke tilføjes til kurv.........det bør være tydeligere, ellers risikerer du at folk bliver irriterede. Der er jo mange af dine kunder, der gerne skulle komme tilbage mange mange gange....så den skal spille max ;o)

Jack

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 21:48

Du skal også have de dyreste titleist bolde på forsiden.....

Jeg tror at salget ville øges, hvis du skrev en tydelig stykpris pr. bold......det er jo billigt, men det ses tydeligere med stykpris også.....

Jack

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)