Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop fra privatadresse?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.. 

Vil allerførst lige undskylde da jeg er helt ny og ikke ved hvor jeg skal poste den henne.. 

Nå men, jeg står en den situation at jeg vil lave en webshop på den nemmeste, billigste måde men stadig med et fedt og enkelt design. Helst med lagerstyring.. Er der nogen af jer der har en genial idé eller løsning. Helst gratis selvfølgelig.. Men er klar over at der ikke er meget i livet der er det.. :)

Jeg bor også i en leje lejlighed og vil høre om der er nogen af jer der ved om det er lovligt at drive det? Og er der andre ting jeg skal være opmærksom på?

På forhånd mange tak..

Med venlig hilsen

Allan 

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 00:24

Det er lidt forskelligt om man må have CVR, lager og andre aktiviteter på sin adresse som nu engang er en leje bolig.
Jeg ved at der hvor min far bor, der kunne de ikke engang oprette et CVR på deres adresse, da deres boligforening ikke vil have dette. De skulle derfor oprette en postboks.

Men var jeg dig, havde jeg ringet til mit boligselskab og hørt ad, da du også skal have vare stående der.

K

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 00:40

Hvis du ikke generer dine naboer kan jeg ikke se at der skulle være problemer med at "arbejde" hjemmefra. Det er nok noget andet, hvis du har pap, affald osv. flydende opgangen/på fællesarealer.

Hvis boligforeningen ikke vil have at du har CVR på adressen, så er det nævnt at finde et adressehotel. Det vil jeg under alle omstændigheder anbefale, da det for udefrakommende ser mere seriøst ud at have en adresse, hvor der også er andre firmaer registreret. Overfor f.eks. en stor kunde eller en leverandør kan det godt se sådan lidt kælderfirma ud, hvis adressen er i et kendt boligblok kvarter....

Fra København Ø
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 01:16

Et adressehotel? Hvad mener du helt præcist med det? Altså at leje et lokale "ude i byen" eller hvad..?

Det er som sådan ikke noget problem at drive virksomhed her mht. de andre beboere.. Men vil jo gerne at det også virker professionelt overfor leverandørerne som du selv siger.. Jeg har tænkt lidt om man skulle leje "lagerplads" hos f.eks. shurgaard eller nogen af de andre lagerhoteller.. Men er ikke helt sikker alligevel om det er nødvendigt.. 

Hvad med det mht. webshoppen.. Nogen der kan hjælpe mig der?

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 01:29

Allan1010:
Et adressehotel? Hvad mener du helt præcist med det? Altså at leje et lokale "ude i byen" eller hvad..?

Det er kort fortalt et firma, hvor du for et mindre beløb betaler for at du har din adresse. De kan så sørge for at videresende post (eller bor du tæt på, kan du selv afhente), svare telefoner, stille mødelokale til rådighed osv. forudsat du selvfølgelig har brug for det.

Se f.eks. denne som kom først op på Google: http://www.adressehotel.dk/

Det nemmeste er nok at finde et i nærheden af, hvor du bor....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)