Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en med kendskab til at ændre i osCommerce

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi søger en programmør som kan finde ud af at lave ændringer i en osCommerce-baseret webshop. Det vi i første omgang skal have lavet, er at betalingsmodulet skal laves om fra at kræve login til at man bare kan gå direkte til kassen og betale uden at logge ind. Kontakter du/i mig, kan jeg selvfølgelig uddybe det lidt bedre...

Der er også flere ting vi gerne vil ha' ændret, men det kan vi tage en snak om såfremt nogen skulle vise interesse...

Kontakt mig på morten (snabel-a) kidznet . dk

MVH
Morten

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 02:27

Hej Morten,

Hvis det stadig er aktuelt, så send lige en mail med en detaljeret beskrivelse over det du gerne vil have ændret ved betalingsdelen.

Vi har service af flere shops og vores priser for dette er yderst rimeligt.

Forsat god weekend

Med venlig hilsen

Lars

www.indosoft.dk

Fra Odense
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 06:14

Det er nu ikke noget der behøves en programør til, da det som standard en funktion du selv kan slå til og fra.

Du går bare i admin delen under "system settings" og afmærker "true" under "guests accounts"

JDATrading.dk - Erotisk Internet Handel - JDATrading.dk

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 10:00

Tak for svar alle sammen...

JDA Trading, jeg må åbenbart bruge en mærkelig version af den, for kan virkelig ikke finde den funktion du beskriver...

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 11:42

JDA Trading ApS:

Det er nu ikke noget der behøves en programør til, da det som standard en funktion du selv kan slå til og fra.

Du går bare i admin delen under "system settings" og afmærker "true" under "guests accounts"

Det er udelukkende muligt, hvis contribution Guest Accounts er installeret i systemet på forhånd.

www.oscommerce.com - Find contribution, installer, kør. - Eller find en contribution, og få en vilkårlig programmør til at implementere det.

Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 17:03

Endnu engang tak for svar alle sammen :-)
Jeg har fundet en som kan varetage opdateringen for mig... Takker for alle henvendelser der har været.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)