Hej amino'er Har valgt at sætte mit site til salg. Sitet vi snakker om er www.Online-Models.dk - som er forholdvis nyt og er blevet taget med storm.
Der er allerede 581 brugere oprettet p.t. Kommer ca. 10-20 nye brugere dagligt. Via. Chart er der mellem 400-600 unikke brugere om dagen. Der medfølger en Facebook profil med pt. 2.359 venner på og en fan-klub med p.t 799 venner på. De sidste 7 dage har der været 51.910 sidevisninger. Indtjening på 62,11 kr. (37 klik). Sitet er gratis at benytte med der er sat et "VIP system" op til sitet, så man kan ta' penge for brugerne opretter sig eller får flere funktioner, hvad man nu har lyst til. Min plan var at ta' penge for brugere i 2010.
Skriv mig en besked hvis du interesseret i at få mit mobil nr. ellers kan du kontakte mig på min e-mail: simonbrask@hotmail.com - også MSN. Hvis du skulle have spørgsmål m.m. |
Der medfølger også 9 streamers i forskellige farver med "Online-Models.dk" på, til bagruden til en bil evt.
+ 2 hvide toppe med sort tekst "Online-Models.dk" hen over brystet. Som modeller bruger til at få taget billeder med.