INTERNATIONAL BESTSELLER Det store overblik Af Edward Ludbrook Bogen er skrevet af: Edward Ludbrook Han anses for at være en af verdens førende kommentatorer om Network Marketing, og har også skrevet den internationale bestseller ”Grundprincipper for Network Marketing”. Som rådgiver for regeringsorganisationer, pressen og mange topledere, har han udført et pionærarbejde for forståelsen af denne nye virksomhedsrevolution. Den magiske formel! Bill Gates, skaberen af Windows og Microsoft, er den rigeste mand i USA med en formue på 500 milliarder kr. Han er ti gange så rig som nogen i Skandinavien og har skabt sin formue, mens han aldersmæssigt var i begyndelsen af fyrrerne. Hvordan tjente han så mange penge på så kort tid ? Han var ikke i computer software branchen i begyndelsen. Han var slet ikke født, da denne branche tog sin begyndelse. Han er ikke meget klogere end du og jeg. Han arbejder ikke så meget hårdere end du og jeg. Han startede ikke med mange penge. Han begyndte i sin garage. Han har haft så stor succes, fordi han var på rette sted på det rette tidspunkt og handlede. Han gik ind i computer software industrien på det tidspunkt, hvor branchen tog fart. Anita Roddick fra den berømte Body Shop gjorde det samme. Hun gik ind for naturkosmetik og franchising metoden på det rigtige tidspunkt og blev berømt og velstående. ”Aktive forretningsfolk har en magisk formel, som alle kan følge: Vær det rette sted på det rette tidspunkt”. Bogen er bestemt læseværdig og beskriver virksomhedernes væksbølger og den forandring den vestlige verden står overfor mht. arbejdspladser og den makroøkonomiske udvikling. Alle der driver forretning bør læse denne bog ! Du kan bestille den her hos JOMA Company den koster 153,- kr + moms Du bestiller den ved at sende din mailordre til: |
Referral Marketing og væksbølge metoden - den nationaløkonomiske ......
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)