Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intet lager?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Jeg skal måske til at opstarte min webshop med salg lige fra små lampepærer, til store vinduer og byggematerialer.. Derfor kunne jeg godt tænke mig og høre om der er nogen der har en god ide til hvordan man får produktet hjem til køberen?.. Webshoppen er ikke noget problem, men har intet lager, og hvis jeg lige pludselig skal købe produkter fra mange producenter er der jo en del varer?

Er man bare nødt til at skaffe sig et lager, eller vil man fx kunne få et fragt firma til at kører fra 'hver' af producenterne.. Og er det overhovedet muligt at få producenterne til at sende det med fragtfirma - når det egentlig er mig der skal stå for salget af varerne.? Altså¨de tjerner jo selvfølgelig penge på hver gang jeg sælger noget - men tror i de er interesseret i at skulle stå for forsendelse også?

Hvis i selv har stået i sådan en situation eller bare har nogle gode råd/svar/muligheder må i meget gerne give mig et kald..

Mange tak..!

Mvh uffe..

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 20:02

Det du efterspørger hedder dropshipping. Nogle producenter/grosister gør det, andre gør ikke.

Ulempen er at du ikke har kontrol over fx leveringstid mv. Har hørt mange eksempler på producenter der ikke tager det alvorligt om der går 3 eller 7 dage før de sender.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43

Wupti.dk kører fuldstændigt efter at det er leverandørerne der skal sende det til kunden.

Og jeg kan så sige at du så løber ind i at leverandørerne ikke er gearet til at kunne pakke enkelt emner ind, så de overlever transporten, og det kan du bare tage en snak med wupti om, for da jeg var ansat i NRGi som ejer wupti, da stod der tit over 10 fladskærmstv, som var smadret, på affaldsrampen.

Så det er et af de punkter som du skal sikre dig.

/Kenneth

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 23:03

Jamen kan man ikke undgå de smadrede produkter ved en forsikring? - selvfølgelig skal leverandørerne pakke produkterne ordentlig ind, og hvis de ikke gør, er de jo ikke til at handle med?.. Men hvis det er under fragten varerne går i stykker, så kan man vel få en forsikring der dækker?

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 23:06

Jeg vil helt klart anbefale dropshipping. Det er dyrere men helt klart nemmest. Tror også det kræver en del plads med de ting du skal sælge så som  vinduer osv.

Held og lykke med butikken

Mvh Morten

lastbiler til salg www.industribasen.dk/lastbil lastbiler i alle prisklasser

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 14:18

Hej Uffe,

Vil helt klart anbefale dropshipping, men såfremt det er svært eller umulit for dig at få det koordineret på administrativt nem og overskuelig måde, er du meget velkommen til at kontakte undertegnede på ki@cslogistics.dk. Vi driver et lagerhotel og distributionsselskab og kan måske være et alternativ.

Mvh

Karsten

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)