Hej Aminoer.. Jeg skal måske til at opstarte min webshop med salg lige fra små lampepærer, til store vinduer og byggematerialer.. Derfor kunne jeg godt tænke mig og høre om der er nogen der har en god ide til hvordan man får produktet hjem til køberen?.. Webshoppen er ikke noget problem, men har intet lager, og hvis jeg lige pludselig skal købe produkter fra mange producenter er der jo en del varer? Er man bare nødt til at skaffe sig et lager, eller vil man fx kunne få et fragt firma til at kører fra 'hver' af producenterne.. Og er det overhovedet muligt at få producenterne til at sende det med fragtfirma - når det egentlig er mig der skal stå for salget af varerne.? Altså¨de tjerner jo selvfølgelig penge på hver gang jeg sælger noget - men tror i de er interesseret i at skulle stå for forsendelse også? Hvis i selv har stået i sådan en situation eller bare har nogle gode råd/svar/muligheder må i meget gerne give mig et kald.. Mange tak..! Mvh uffe..
|
Det du efterspørger hedder dropshipping. Nogle producenter/grosister gør det, andre gør ikke.
Ulempen er at du ikke har kontrol over fx leveringstid mv. Har hørt mange eksempler på producenter der ikke tager det alvorligt om der går 3 eller 7 dage før de sender.