jeg har fået en idè jeg gerne vil undersøge nærmere. i forbindelse med en endnu ikke publiceret online service, vil da gerne have hentet nogle kunder fra detailhandlen. Dette kunne gøres ved at få lavet nogle "kuponer" man kunne sælge til forretningerne, som de så sælger videre (for at undgå reglen om kuponer mv) med fortjeneste.
derfor skal jeg vide om man kan lave en blok af kuponer i visitkort str. og tykkelse der kan "afrives"
jeg havde tænkt mig blokke af 25 stk i hver. de skal så have påtrykt et unikt nummer samt logo og URL mv. (sort/hvid) på hver "kupon"
Vi kan godt løse opgaven. Produktet du efterspørger er ikke det billigste i verden, da du skal have unikt nummer på. Jeg forstiller mig at det eks. kunne være ellers sort/hvid design med et rødt unikt nummer?
Tryksagen vil så være 1+0 med unikt nummer samt perforering for let afrivning. Helt afgørende er, hvor mange du skal bruge - med den info på hånden kan der laves en pris til dig.
Skriv til ja@brandsurface.net med ovenstående informationer.
Jeg skal
bruge prisen på 1000stk. det skal være hvide visitkort med sort skrift.
der skal være fire linieri alt og være samlet i bundter af 25 stk.de skal kunne afrives enkeltvis.
1. Overskrift,
2. Service URL
3. Unikt nummer(det levere jeg)
4. Vejledende udsalgspris!
Hvis jeg kan få prislejet på 1000 stk, så kan jeg lave mine beregninger færdig. send gerne i en PM.