Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt børnetøjsmærke søger forhandlere

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Vi er et lille nystartet børnetøjsmærke som er ude med vores første kollektion denne vinter. Vi laver børnetøj til børn i alderen 0-5 år. Tøjet tager inspiration i dansk design tradition, med flotte farver og fokus på detaljen.

Vi sælger pt. via egen webshop, men ønsker at komme bredere ud. Derfor søger vi butikker/ webshops som har lyst til at forhandle vores mærke. Med vores mærke vil man kunne tilbyde sine kunder et anderledes, og lidt mere eksklusivt børnetøjsmærke, som vi mener der er en voksende efterspørgsel på, ovenpå 70ér retro bølgen. Det er en oplagt mulighed nu hvor vi snart går ind i julesalget!

Har du lyst til at se mere kan du se hele vores kollektion på www.ottokajak.com

Har dette vakt din interesse er du meget velkommen til at kontakte os på info@ottokajak.com

eller tlf: 26217606

mange hilsner Line Og line

 

 

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i to!

Det lyder meget spændende og det virker til at I har nogle meget tidssvarende produkter.

Har I gjort jer overvejelser om, hvor store partier man skal købe af jer ad gangen - og ville I være interesseret i at dropshippe?

Mvh

Søren

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej søren.

Da vi er helt nystartede og har en forholdsvis lille produktion, sælger vi både i sortimenter og stykvis.

Vil du være sød at forklare lidt nærmere omkring dropshipping. Sådan som vi kan læse os til er det en slags kommisionsaftale på webshop. Er det korrekt?

Hilsen LIne

Fra Hinnerup
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line og Line

Det lyder rigtig spændende. Wink

Designer I selv tøjet og hvor får i det produceret? Er det økologiske produkter eller almindelig standard? Hvor kan jeg læse om kvaliteten på varen? Hvor mange butikker forhandler i med pt.?

Mange spørgsmål fordi jeg godt kan lide jeres produkterBig Smile

MVH
Trine

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

Dejligt at høre at du er interesseret i vores mærke:-)

Vi designer selv tøjet og får det syet i Estland hos et sted der tager hensyn til både medarbejdere og miljø. Vi sender meget gerne mere om vores produktionssted hvis du sender din mail adresse. Vores tøj er så vidt det muligt økoligisk, dvs alle vores jersey varer er i denne kollektion økotex-certificeret. Kvaliteten mener vi selv er rigtig god, men du skal nok mærke det selv for at give os ret:-) Det er ihvertfald hvad vi hører fra vores kunder.

Vi bliver pt kun forhandlet gennem en  butik, men arbejder på højtryk for at finde flere. Skriv endelig til os på info@ottokajak.com hvis du ønsker at høre mere

 

Hilsner Line

 

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line

 

Superfedt tøj  og fede fotos. Sender dig lige en mail.

 

Venlig hilsen Louise

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal Jeres fremtidige forhandlere konkurrere med Jer om kunderne, på nettet, nu da I selv har webshop?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

ottokajak:

Hej søren.

Da vi er helt nystartede og har en forholdsvis lille produktion, sælger vi både i sortimenter og stykvis.

Vil du være sød at forklare lidt nærmere omkring dropshipping. Sådan som vi kan læse os til er det en slags kommisionsaftale på webshop. Er det korrekt?

Hilsen LIne

Hej Line

Okay, det lyder godt. Jeg kunne godt være interesseret!

Det er korrekt. Dropshipping foregår på den måde, at jeg fører jeres produkter på min side. Når en ordre så går ind, ryger der en kopi videre af denne til jer, hvor så i pakker og sender ordren direkte til kunden.

Fordelen er, at jeg markedsfører jeres produkter og gør jer mere synlig på google samtidig med at I får udvidet jeres kundegrundlag. Ved at I behandler ordren selv, sætter I samtidig også selv dagsordenen for serviceniveauet og kan bedre håndtere reklamationer og eventuelle refunderinger.

Mvh

Søren

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.

Har du en hjemmeside vi kan se og hvordan gør vi herfra? du kan evt skrive til os på vores info@ottokajak.com.

Glæder os til at høre mere

 

Hilsen Line

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)