Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvorfor er siden forsvundet igen??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

jeg forstår slet ikke nået nu, min hjemmeside er forsvundet fra google igen?

den låg på google, igår og nu er den væk?

et eller andet er helt galt, håber i ved hvad der galt?

mvh bettina

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:27

Hej Bettina,

Nu er det en helt ny side (i hvert fald i Googles øjne, hvis den først blev opdaget den anden dag), og derfor er det ikke usædvanligt, at din side kommer til at hoppe op og ned i søgeresultaterne - og sågar ind og ud af indekset. Jeg skrev et blogindlæg om netop dette emne for nylig.

Og nu er der ikke en gammel version af hjemmesiden, som stadig ligger derude et sted på et andet domæne, vel? I så fald kan det nemlig være, at Google har bedømt din nye side til at være en kopi, som den ikke har behov for at vise?

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:44

Jeg ved ikke WTF der går galt, men alle links på det site peger på et andet domæne: http://bestilstrip.s-11.dk  Dette domæne har to sider indekseret som ser helt identiske ud i Google. Find ud af hvilket domæne det skal ligge på, og sørg for at siderne får unikke titler og descriptions. Det vil være et skridt på vejen.

Mvh Jesper Jørgensen

Tilmeldt 9. Jun 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:44

okay, ja det virker også underligt.

nej den anden siden som hedder bestilstripper, er min side også har begge hjemmeside valgt at få 2 sider for at være mere synlig på google.

men kan du se om der er nogle, fejl på hjemmesiden eller der lavet noget galt. siden at den ikke er synlig. de har lovet at lave de 60links snart :)

også skal jeg skrive mere tekst på min side,

et spørgsmål, fik at vide der manglede beskrivelser på mine sider og forsiden er dette korrekt? ved du det?

og tak for svar

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:14

sjeltoft:

men kan du se om der er nogle, fejl på hjemmesiden eller der lavet noget galt. siden at den ikke er synlig. de har lovet at lave de 60links snart :)

Hej igen,

Læs Jespers svar. Der er en del links på din hjemmeside, som går til et udviklingsdomæne på s11.dk. De links skal rettes straks og udviklingsdomænet skal viderestilles til at pege på det rigtige domæne, så Google ikke kommer i tvivl om, hvad der er det rigtige.

sjeltoft:

et spørgsmål, fik at vide der manglede beskrivelser på mine sider og forsiden er dette korrekt? ved du det?

Hvis vi taler om meta descriptions, så er der beskrivelse på forsiden. Problemet er, som Jesper også skriver, at den samme beskrivelse går igen på undersiden. Der får du bedre resultater i søgemaskinerne, hvis du kan skrive en unik beskrivelse til hver side. (ikke placeringsmæssigt, men folk vil være mere tilbøjelige til at klikke, hvis beskrivelsesteksterne er tilpasset hver enkelt side).

Du skal også sørge for, at der kommer unikke titles på alle sider, da de er temmeligt vigtige i forhold til søgemaskinerne.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)