hej
der er skjult pænt meget bag det..
her er noget af det plus en masse andet som genkender dem.. vil nødig have en advokat på halsen. derfor jeg har fjernet en masse.. men der er masser af tage af.
hvis i gætter hvor det er, prøv at kigge på forsiden lige ved emærket.. (blandt andet)
Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 birkenstock sandaler bundgaard børnesko camper børnesko crocs børnesko diesel børnesko geox børnesko giesswein hjemmesko hunter gummistøvler kamik børnesko mod8 børnesko naturino børnesko palladium børnesko petit børnesko pom d'api børnesko primigi børnesko vans børnesko Børnesko, sko til børn, børnesandaler, Hjemmesko, gummistøvler, vinterstøvler, gummisko, begyndersko Angulus, Birkenstock, Bisgaard, Bundgaard, Camper, Converse, Crocs, Desel, Geox, Giesswein, Havaianas, Hunter, Kamik, Katvig, MOD8, Naturino, Palladium, Petit by Sofie Schnoor, Pom D'Api, Primigi, Sorel, VANS, Viking
|
Er der et brud på reglerne, så kommer der nok helt automatisk en "straf" før eller siden.
Der er et hav af sites, der måske nok er lidt for kreative, men ligefrem at anmelde det ....
Personligt sætter jeg en ære i at gå af dydens smalle sti (især når jeg er ædru)
Mvh