Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skjult html på konkurrents webshop

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

der er skjult pænt meget bag det..

her er noget af det

plus en masse andet som genkender dem..

vil nødig have en advokat på halsen. derfor jeg har fjernet en masse..

men der er masser af tage af.

hvis i gætter hvor det er, prøv at kigge på forsiden lige ved emærket.. (blandt andet)

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

birkenstock sandaler bundgaard børnesko camper børnesko crocs børnesko diesel børnesko geox børnesko giesswein hjemmesko hunter gummistøvler kamik børnesko mod8 børnesko naturino børnesko palladium børnesko petit børnesko pom d'api børnesko primigi børnesko vans børnesko Børnesko, sko til børn, børnesandaler, Hjemmesko, gummistøvler, vinterstøvler, gummisko, begyndersko

Angulus, Birkenstock, Bisgaard, Bundgaard, Camper, Converse, Crocs, Desel, Geox, Giesswein, Havaianas, Hunter, Kamik, Katvig, MOD8, Naturino, Palladium, Petit by Sofie Schnoor, Pom D'Api, Primigi, Sorel, VANS, Viking

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 21:26

Er der et brud på reglerne, så kommer der nok helt automatisk en "straf" før eller siden.

Der er et hav af sites, der måske nok er lidt  for kreative, men ligefrem at anmelde det ....

Personligt sætter jeg en ære i at gå af dydens smalle sti (især når jeg er ædru) Embarrassed

Mvh

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:55

Hej Kim

Din konkurrent har gjiort det på en måde så der kan gå mange år før Google finder ud af at teksten er skjult. HVis nogensinde. Men jeg forstår ikke hvorfor de gør det. De kunn elige så vel have lagt de samme synligt i bunden af siden for en bedre brugeroplevelse, og uden risiko for at komme i karambolage med søgemaskinerne. Hvis du linker på samme måde, men synligt vil du få præcis de samme fordele i søgemaskinerne, men uden risiko.

Mvh Jesper Jørgensen

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)