Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Latenstid" på virkning af SEO?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Vi har arbejdet lidt med SEO på vores sprit-nye webshop www.dinsolbrille.dk

I den forbindelse vil vi spørge jer kloge "SEO-hoveder" - hvor lang tid går der fra at man laver noget nyt SEO til at man (evt.) vil kunne se det i den placering man får på Google?

Tusind tak!

DinSolbrille.dk - Din genvej til billige solbriller!

- Uden at gå på kompromis med kvaliteten...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:01
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

det er and på hvor meget i har lavet , med  ingen kan svare præcis på det , men med et links på en portal som herind på amino.dk , som besøgs tit af google ,vil resultatet hurtigere vise sig , hvor mange linker til din side ? , hvor tit kommer google robot forbi de sider du får links fra ?

god arbejdslystSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:13

Det afhænger af, hvilket slags SEO-arbejde vi taler om.

Hvis det er ændringer på din egen side, skal Google af gode grunde forbi din side og registrere ændringerne først. Som Mikael skriver afhænger googlebots besøgsrate af indgående links til din side (jo flere og jo højere kvalitet, jo bedre) samt af frekvensen af opdateringer på siden. (Vænner googlebot sig til, at du opdaterer hyppigt, vender den også hurtigere tilbage). Når siden er blevet crawlet, går der ikke så længe, før ændringen også får en effekt i søgeresultaterne.

Drejer det sig om arbejde med at få flere links, kan responstiden variere rigtigt meget. Jeg har oplevet at se respons på nogle ganske få dage (helt ned til et døgn i ekstreme tilfælde) - men mere udbredt er det, at der kan gå både uger og måneder, før effekten slår fuldt igennem.

Og husk så, at når det drejer sig om spritnye sider, vil du opleve en voldsomt variation i søgeresultaterne. Fra rigtigt gode resultater til helt at være ude af indekset i op til et par dage. Jeg skrev en smule om det i mit blogindlæg om nyt indhold i Google.

God fornøjelse med arbejdet.

Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:17

Tak for det meget nyttige svar Frank. Specielt den del med nyt indhold i google giver mere mening nu. Oplevede nemlig at jeg den ene dag lå okay i google og den næste dag kunne jeg slet ikke finde min side - var lige ved at tro at jeg var blevet banned på et par dage...

DinSolbrille.dk - Din genvej til billige solbriller!

- Uden at gå på kompromis med kvaliteten...

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:17

DinSolbrille.dk:

Oplevede nemlig at jeg den ene dag lå okay i google og den næste dag kunne jeg slet ikke finde min side - var lige ved at tro at jeg var blevet banned på et par dage...

Det er du så afgjort ikke den første, der har oplevet Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)