Man kan skam få "bananer i pyjamas" bananer i supermarkederne. Men JO. Kan du via tv serier skabe et brand omkring et produkt, også frugt, så kan det med garanti sælges lidt dyrere.
Jeg var lige i Fakta idag og så at de nu har fået nogen små bøtter med frugt og givet dem sjove navne. Gulerødderne hedder feks. tryllestave.
Tror i ikke der ville være penge i at lave en tegneserie/film med figurer i frugt og så kalde dem noget sjovt.
Tror da det kunne være noget børnen ville have..
Børn vil jo gerne have de ting de ser i tv. feks. peter plys så vil de også have peter plys kiks og så videre
'Hvad tænker i ?
Mikkel
Hej Mikkel,
Det du foreslår, er faktisk præcis hvad du har set :-) De grøntsager/frugter du har set i Fakta (men som findes i alle Coop's butikker) er oprindeligt merchandise til den danske tegnefilm Æblet & Ormen.
Og er det ikke bare nogle pæne tegninger, der er i de annoncer og tv-spots, hva'? ;-)
Super fundet på :-) Tror de har lavet en god forretning på det
miikkel
Nå, undskyld. Jeg havde slet ikke set at det var en gammel tråd jeg sad og fedtede rundt i :-) Fandt den fra forsiden, så jeg gik fejlagtigt ud fra, at den var forholdsvis ny, men det var simpelthen bare en anden der havde rodet op i den ;-)